پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۴۰ هزار عدد ماسک بهداشتی در سوادکوه شمالی توزیع شد

0

احمد شعبانی در گفتگو با خبرنگار مهراز تولید و توزیع ۴۰ هزار ۵۰۰ ماسک بهداشتی در سطح شهرستان خبرداد و گفت: تاکنون ۲۱ هزار دستکش هم بین مردم توزیع شد، لذا سوادکوه شمالی در بخش ماسک بهداشتی به اشباع رسیده است.

فرمانده سپاه سوادکوه شمالی با اشاره به اینکه ۲۵ هزار لیتر مواد ضدعفونی هم در اختیار پایگاه‌های مقاومت بسیج، مجموعه شهرداری و بهداری برای ضدعفونی کردن و گندزدایی قرار گرفت، افزود: طرح غربالگری هم توسط جهادگران بسیجی ۱۰۰ درصد به اتمام رسید و برای غربالگری در مرحل دوم آماده هستیم.

شعبانی در ادامه از توزیع ۱۲۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و بیماران کرونایی خبر داد و اضافه کرد: جلسه‌ای با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس سازمان تبلیغات شهرستان برای رزمایش کمک مومنانه تشکیل شد و خروجی جلسه هم این بود که یک قرارگاه مرکزی برای کمک به نیازمندان تشکیل شود و چندین مرحله در ماه مبارک رمضان کمک‌های خیرین و بسیجیان به دست نیازمندان برسد.

فرمانده سپاه سوادکوه شمالی با تصریح براینکه در این جلسه برنامه ریزی شد تا آن دسته از رانندگان تاکسی و یا کاسبانی که در شرایط کرونایی دچار آسیب شدند، هم کمک بشود، یادآور شد: کسانی که در بخش اجاره بها دچار مشکل شدند، با کمک خیرین و بسیج در صدد رفع مشکل آن‌ها هستیم.

شعبانی در پایان ضمن قدردانی از مجمع خیرین، سپاه و بسیج که در مهار کرونا همیشه پای کار بودند، یادآور شد: همکاران ما در مجموعه سپاه عیدی که به آن‌ها تعلق می‌گرفت را برگشت دادند و درخواست کرده بودند که این عیدی در راه جبهه سلامت هزینه شود.

کد خبر 4899107
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.