پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۴۰۰ مسکن مددجویی در مازندران احداث می شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد گوهردهی عصر یکشنبه در حاشیه مراسم افتتاح مسکن مددجویان در استان ضمن تبریک چهلمین سالگرد تأسیس سازمان بهزیستی با اشاره به خدمات دهی این نهاد حمایتی به شش هزار و ۶۰۰ نفر در استان گفت: اداره کل بهزیستی استان مازندران با خدمات دهی به بیش از ۱۶۰ هزار خانوار با بیش از ۱۴۰ خدمت، هر آنچه در جهت تثبیت بهتر زیستن در جامعه نیاز است را در دستور کار دارد.

وی با اشاره به افتتاح ۱۴۰ واحد مسکونی ویژه خانواده‌های تحت حمایت سازمان در هفته بهزیستی افزود: اداره کل بهزیستی استان مازندران با همراهی بسیج سازندگی، بانک‌های عامل، بنیاد مسکن و دیگر نهادهای اثرگذار، در ۴ ماهه سال جاری ۴۰۰ واحد مسکونی را به جامعه هدف خود واگذار کرد.

مدیر کل بهزیستی استان مازندران با بیان اینکه اولویت واگذاری مسکن در وهله اول با خانواده‌های دارای عضو ۲ معلول است، با اشاره به واگذاری ۶۷۰ واحد مسکونی در سال گذشته تصریح کرد: اداره کل بهزیستی استان مازندران بر اساس برش استانی متعهد به ساخت ۳۶۰ واحد مسکونی بود که به لطف خداوند و همراهی دیگر نهادهای ذیربط موفق به تحویل ۶۷۰ واحد مسکونی به جامعه هدف خود در سال گذشته شد.

گوهردهی خاطرنشان کرد: بر اساس برش استانی سال ۹۹ نیز تعهد تحویل ۴۰۰ واحد مسکونی، با واگذاری ۲۶۰ واحد طی سه ماه نخست سال و ۱۴۰ واحد در هفته بهزیستی، محقق شد.

کد خبر 4972336
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.