پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۳ رویداد مهم اقتصادی خردادماه در مازندران برگزار می شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان بعدازظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه توسعه صادرات مازندران اظهار داشت: همایش معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری، نشست رؤسای اتاق‌های بازرگانی کشورهای دریای خزر و برگزاری نمایشگاه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان سه رویداد اقتصادی استان در خرداد ماه سال جاری خواهند بود.

وی افزود: سفرای کشورهای هدف، رایزن‌های اقتصادی سفارتخانه‌ها، رؤسای اتاق‌های بازرگانی و چهره‌های فعال اقتصادی به این رویدادها دعوت شده‌اند و در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی مازندران، ظرفیت در زمینه کشاورزی و صنایع غذایی، صنعت، گردشگری و صنایع دستی به نمایش گذاشته خواهد شد.

استاندار مازندران افزود: علاوه بر اعضای شورای بین المللی همکاری‌های تجاری اتاق‌های بازرگانی کشورهای حاشیه دریای خزر، نمایندگان اقتصادی و سفارتخانه‌های ازبکستان، ارمنستان، افغانستان، عراق، کردستان عراق و آفریقای جنوبی هم دعوت شده‌اند.

حسین زادگان از مجریان دستگاه‌های برگزاری این رویدادها خواست در خروجی این نشست‌ها تنها افزایش صادرات مازندران را هدف قرار دهند و داشته‌های مازندران را باید به درستی به میهمانان این اجلاس ها معرفی و بهره لازم را برای رونق اقتصادی و ارزآوری برد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.