پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۳۰ ماموریت اقتصادی به فرمانداران ابلاغ شد/ تقویت نظارت بر بازار

0

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری استان در کمپینگ قوی کلار آباد با تاکید بر یکپارچه بودن مازندران به عنوان یک ظرفیت قوی اظهار داشت: به مازندران یکپارچه اعتقاد دارم و تعصبات کور و بخشی نگری را مانعی بر سر راه پیشرفت و توسعه استان می دانم.

وی با بیان اینکه حضور مدیران کل در غرب مازندران در دوران تصدی وی به سمت استاندار پر رنگ تر نسبت به گذشته است، افزود: انتصاب معاون معین برای غرب مازندران به منظور تسهیل در مسائل و مشکلات مردم منطقه و انتصاب علیرضا سعدی پور به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش و محمد زرودی به عنوان رئیس سازمان پسماند بیانگر نگاه متوازن ما به استفاده از نیروی انسانی استان است.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس در پیشبرد امور استان اضافه کرد: تعامل حداکثری ضمن حفظ استقلال و تفکیک قوا در این زمینه از اعتقادات من است.

حسین زادگان با بیان اینکه در پی ایجاد و افزایش همدلی و انسجام در استان هستیم، خاطر نشان کرد: مردم در این شرایط سخت اقتصادی تحمل اختلافات بین مسئولان را ندارند.

استاندار مازندران درباره تفویض اختیار به فرمانداران و رؤسای دستگاه‌های اجرایی گفت: چگونگی تفویض اختیار توسط وزاتخانه‌ها به مدیران و استانداران ابلاغ شده اما آن میزانی که مدیران کل و استاندار می‌توانند اختیارات خو را تفویض کنند، بایستی جهت تسهیل در امور مردم غرب مازندران انجام دهند.

نماینده عالی دولت در مازندران بر بهره گیری از ظرفیت رسانه و خبرنگاران توسط مدیران و فرمانداران تاکید و خاطر نشان کرد: تمامی اقدامات مسئولان مازندران باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد.

حسین زادگان با بیان اینکه در پی ارتباط صمیمی بین مدیران کل و رؤسا ی دستگاه‌های اجرایی هستیم، اظهار داشت: مدیران با جمع آوری عملکرد خود، آن را به مردم منعکس کنند تا مردم بدانند که آنان در طول مدیریتشان چه اقداماتی را انجام بدهند.

وی درباره نظارت و کنترل بر قیمت‌ها در بازار هم سخن گفت و افزود: نظارت بر گران فروشی و قیمت‌ها توسط نهادهای متولی به طور مستمر انجام شود تا در این بخش شاهد نارضایتی مردم نباشیم.

حسین زادگان با تاکید بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی تصریح کرد: در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگر نیازمند ظرفیت بخش خصوصی بوده و حذف موانع و بروکراسی اداری برای سرمایه گذاران از اولویت‌های جدی استانداری مازندران است.

وی خواستار حذف سختگیری‌های بی مورد در زمینه اعطای مجوزها برای ساخت پروژه‌های عمرانی در بخش‌های مختلف شد و گفت: ما برای ۴۳ اسکله تفریحی در مازندران با رعایت پیوست‌های زیست محیطی و با نگاه توسعه پایدار مجوز بینام صادر کردیم و این کار شدنی است.

استاندار مازندران بیان داشت: تاکید من تزریق امید به مردم و تسهیل در کارهای آنان بوده و در این زمینه باید از ظرفیت نمایندگان، شوراها و دهیاران و.. بهره بگیریم.

وی خاطر نشان کرد: ۳۰ مأموریت در حوزه اقتصادی را به فرمانداران ابلاغ کردیم که عملکرد فرمانداران در این زمینه ملاک ارزیابی آنان است.

استاندار مازندران با اشاره به نامگذاری سال به جهش تولید افزود: افزایش تولید و رفع موانع واحدهای تولیدی در استان خط قرمز ماست.

کد خبر 4958271
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.