پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۳۰۰ پروژه عمرانی توسط بسیج سازندگی مازندران درحال اجرا است

0

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رازجویان پیش ازظهر سه شنبه در بازدید از پروژه‌های بسیج سازندگی استان با بیان اینکه تعداد پروژه‌هایی که سازمان بسیج سازندگی استان در دست اقدام دارد بالغ بر ۳۰۰ پروژه بوده که این پروژه‌ها غالباً در حد راهسازی، احداث ابنیه و دیگر پروژه‌های عمرانی است، گفت: بالغ بر ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی مازندران زیرسازی شده و آماده آسفالت است.

وی تاکید کرد: امسال و سال‌های آتی شاهد بهره برداری پروژه‌های بسیج سازندگی استان خواهیم بود و به تکمیل پروژه‌های در دست احداث هم اقدام خواهیم کرد.

معاون هماهنگی عمرانی استانداری مازندران ادامه داد: بازدیدهای متناوبی از پروژه‌هایی نظیر جاده بین مزارع، پل سازی، ورزشگاه‌ها، احداث خانه برای محرومین، دیوارسازی حفاظتی حاشیه رودخانه‌ها و لایروبی آنها صورت گرفته است وامیدواریم در سال ۹۹ شاهد بهره برداری بیشتر پروژه‌هایی باشیم که توسط این سازمان و قرارگاه‌های جهادی انجام می‌شود.

رازجویان در پایان یادآور شد: امیدواریم پروژه‌های زیادی به این سازمان واگذار شود به جهت اینکه هزینه تمام شده پروژه‌ها پایین می‌آید و سرعت کار بالا می‌رود و بتوانیم شاهد این باشیم که عزیزان بسیج سازندگی با بروزتر شدن ماشین آلات و نوسازی ناوگان‌هایشان کمک حال بیشتری برای پروژه‌های عمرانی و ستاد حوادث استان باشند.

کد خبر 4929381
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.