پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۱۴۰۰ پست توزیع برق در مازندران نصب شد

0

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا غفاری گفت: در سال گذشته ۲۲۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۲۵۷ کیلومتر شبکه فشار ضعیف به شبکه‌های توزیع برق مازندران افزوده شده است.

وی افزود: در مجموع حدود ۲۹ هزار کیلومتر خطوط توزیع در حوزه توزیع برق مازندران وجود دارد که از این میزان ۱۲ هزار و ۳۹۳ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۱۶ هزار و ۶۵۳ کیلومتر شبکه فشار ضعیف است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه در سال گذشته هزار و ۴۷۵ دستگاه پست توزیع با قدرت ۱۷۵ مگاولت آمپر در حوزه توزیع برق استان نصب شده است، گفت: در حال حاضر تعداد ۳۴ هزار و ۲۶ دستگاه پست توزیع با ظرفیت چهار هزار و ۲۰۸ مگاولت آمپر برق مشترکان ۱۸ امور توزیع برق از گلوگاه تا آمل را تأمین می‌کند.

غفاری خاطرنشان کرد: صنعت برق مازندران در کنار سایر بخش‌های وزارت نیرو برنامه ریزی دقیقی برای نیازهای فعلی انجام داده است تا با تلاش شبانه روزی و ایثارگرانه کارکنان این مجموعه هیچ گونه خللی در برق رسانی استان به وجود نیاید.

وی یادآور شد: با توجه به شرایط موجود و حضور هموطنان در منزل، اندکی مصرف برق افزایش یافته که کاملاً در این اوقات از سال تأمین می‌شود.

غفاری تصریح کرد: علاوه بر فعالیت‌ها و پروژه‌هایی که در یک سال گذشته برای پایداری شبکه و تأمین برق مردم استان صورت گرفته، پروژه‌های بسیار خوبی در بخش احداث فیدرهای جدید ۲۰ کیلوولت و نیز ایجاد شبکه‌های رینگ، انجام مانورهای فنی عملیاتی با رویکرد ترمیم و بهسازی شبکه‌های موجود، اجرای طرح‌های مقاوم سازی در سراسر استان به اجرا در آمده است.

به گفته وی در کنار این پروژه‌ها، انشاالله با اجرای طرح‌های کاهش پیک و اعمال طرح‌های مدیریت مصرف، شرایط برای گذر از تابستان ۹۹ نیز فراهم می‌شود.

کد خبر 4900710
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.