پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۱۱۶ کیلوگرم مواد مخدر در فریدونکنار کشف شد

0

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مظفری صبح یکشنبه در جلسه هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در فریدونکنار از رشد سه برابری کشفیات مواد مخدر در شهرستان فریدونکنار در فصل بهار خبر داد و گفت: در سال ۹۸ بیش از ۱۱۶ کیلو انواع مخدر در فریدونکنار کشف شد که در سه ماه اول سال ۹۸ شاهد افزایش سه برابری کشفیات مواد مخدر در این شهرستان هستیم و ضرورت دارد تا شورای هماهنگی شهرستان برای کنترل آسیب‌های اجتماعی ناشی از سو مصرف مواد مخدر برنامه‌های عملیاتی و مهم تدوین و اجرا کند.

مظفری تاکید کرد: با روند موجود و تلاش گسترده دشمنان برای خارج کردن نیروی فعال انسانی جامعه هیچ کس از بلای خانمانسوز مواد مخدر و اعتیاد در امان نیست.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان استفاده از فرصت پنجم تیرماه سالروز جهانی را برای اطلاع رسانی مضرات و خطرات مواد مخدر و ضرورت بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی را یادآور شد و گفت: برای پیشگیری از اعتیاد و مبارزه مؤثر با مواد مخدر باید یک عزم همگانی شکل بگیرد و همه دستگاه‌هایی که بر اساس طرح ملی مبارزه همه جانبه با مواد مخدر و روانگردان‌ها نقش و سهم دارند به تکالیف و وظایف خود عمل کنند.

وی گفت: افزایش آمار مرگ و میر مواد مخدر و محرکه و نرخ شیوع مواد مخدر تکلیف همه را در این حوزه دوچندان کرده و کوتاهی در امر مبارزه با مواد مخدر نابخشودنی است.

کد خبر 4948860
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.