پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۱۰۰۰ مسکن مددجویی در مازندران احداث می‌شود/ طبخ ۷۲ دیگ غذای نذری

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: حجت الاسلام بشیر عالیشاه در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مشکلات محرومان را باید علمی و ریشه‌ای حل کرد، افزود: مشکلات مددجویان مسکن در حوزه‌های مختلف مسکن، اشتغال، فرهنگی و غیره رصد و پایش شده است.

وی با تاکید براستمرار کمک‌های مومنانه به برنامه‌های کمیته امداد اشاره کرد و افزود: ۱۳۰ هزار نفر در قالب ۷۶ هزار خانوار، سه هزار و ۱۰۰ یتیم، ۳۷۰۰ بیمار لاعلاج وچهار هزار نیازمند مسکن تحت پوشش کمیته امداد هستند.

وی با اشاره به بهره گیری دانش آموزان و دانشجویان در خدمات کمیته امداد، ادامه داد: طی سه ماه گذشته دو سری جهیزیه هر یک به تعداد ۲۰۰ مورد جهیزیه اهدا شده است و ارزش این اقلام بیش از شش میلیارد تومان بوده است.

حجت الاسلام عالیشاه یادآور شد: تاآبان ماه سال جاری نسبت به اهدای جهیزیه به تمامی زوج‌هایی که در نوبت هستند، اقدام می‌شود و در حال حاضر ۱۶۰ نفر در نوبت دریافت جهیزیه هستند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به فعالیت قرارگاه محرومیت زدایی در سپاه کربلا ادامه داد: در سفر اخیر معاون رئیس جمهور ساخت دو هزار مسکن محرومان در استان آغاز شد که هزار واحد مختص مددجویان کمیته امداد است.

وی با اظهار اینکه چهار هزار مددجوی تحت پوشش نیازمند مسکن هستند، افزود: از این تعداد هزار مددجو دارای زمین هستند و برای این افراد پروانه ساخت اخذ و نسبت به ساخت مسکن اقدام خواهد شد.

وی به طرح قربانگاه ابراهیمی در استان اشاره کرد و گفت: در این مدت بیش از هشت میلیارد تومان گوشت در قالب نذورات در استان توزیع شده است.

حجت الاسلام عالیشاه افزود: در روز عید غدیر ۸۲ هزار پرس غذای گرم و هفت هزار و ۲۰۰ سبد کالا توزیع شد و طرح اکرام و احسان حسینی نیز در مرحله اول در استان اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد مازندران عنوان کرد: طبخ ۷۲ دیگ غذا و توزیع بین محرومان در شش شهرستان استان اجرا می‌شود و تاکنون ۶۷ هزار سبد غذایی نیز بین محرومان در حال توزیع است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.