پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

یحیی گل محمدی هم به کنفرانس خبری در قائمشهر حاضر نشد

0

براساس اعلام هیات فوتبال استان مازندران، زمان کنفرانس خبری یحیی گل محمدی پیش مسابقه تیمش با نساجی قایمشهر در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر ۱۷.۴۵ دقیقه  اعلام شده بود.
سرمربی شهر خودرو ششمین سرمربی لیگ برتری است که در نیم فصل اول رقابت های  فوتبال در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش در برابر خبرنگاران مازنی حاضر نشد و این در حالیست که طبق قانون فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا که از سوی فدراسیون فوتبال ایران نیز پیگیری می شود، حضور سرمربیان تیم ها در مصاحبه های خبری پیش و پس از دیدار تیمشان اجباری است.

پیش از این سرمربیان تیم های تراکتورسازی تبریز، پیکان تهران، صنعت نفت آبادان، استقلال تهران و سپاهان اصفهان  نیز در کنفرانس خبری پیش از بازی با نساجی شرکت نکردند و خبرنگاران مازنی دست خالی روانه منزل شدند.
هیات فوتبال استان مازندران در مورد غیبت مکرر سرمربیان تیم های لیگ برتر در کنفرانس خبری پیش از مسابقات در قایمشهر صرفا به ارسال گزارش به فدراسیون فوتبال ایران اکتفا می کند و اقدام عملی برای تکرار این غیبت نداشته است.
در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر در دیدارهایی که میزبانی آن بر عهده نساجی بود، اکثر سرمربیان لیگ برتری در کنفرانس خبری پیش از مسابقه شرکت نکردند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.