پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

یاسر خاسب داور جشنواره تئاتر « از ایده تا بداهه » شد

آرزو افشار، كوروش زارعی و یاسر خاسب داوران این دوره از جشنواره از ایده تا بداهه می‌باشند.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، به نقل از سرویس فرهنگی پانا، محمد‌پور جعفری مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری گیلان گفت: داوران پنجمین جشنواره تخصصی بازیگری «از ایده تا بداهه» كه به صورت منطقه‌ای بین استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل، زنجان و قزوین برگزار می‌شود مشخص شد.  

 

وی افزود: آرزو افشار، كوروش زارعی و یاسر خاسب داوران این دوره از جشنواره می‌باشند.  

محمد‌پور جعفری ادامه داد: آرزو افشار دارای لیسانس بازیگری و فوق لیسانس كارگردانی از دانشكده هنر و معماری است و هم اكنون مدرس دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه تهران است.  

 

وی گفت: یاسر خاسب كار‌شناس ارشد بازیگری و كارگردانی تئا‌تر از دانشگاه هنر و معماری است و تا كنون اجراهای متعددی در خارج از كشور از جمله فستیوال بین المللی پرفورمنس، هلند و فستیوال بین المللی پرفورمنس باسانو – ایتالیا داشته است.  

 

محمد‌پور جعفری گفت: كوروش زارعی كار‌شناس هنرهای نمایشی و كارگردان و بازیگر تئا‌تر می‌باشد كه اجراهای متعددی به روی صحنه برده است.  

 

دبیر اجرایی جشنواره ادامه داد: پنجمین جشنواره تخصصی بازیگری از ایده تا بداهه در دو بخش هنرجویی و فعالین تئا‌تر از تاریخ ۲۴ الی ۲۷ شهریور ماه در رشت سالن آمفی تئا‌تر كانون پرورشی فكری كودكان و نوجوانان استان برگزار می‌گردد.

 

پایگاه خبری چهاردانگه ساری: یاسر خاسب، کارگردان و بازیگر مطرح و بین المللی تئاتر کشور است. ایشان اهل روستای بالاده از توابع منطقه ی دوسرشمار، دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه و متولد شهرستان بهشهر و اکنون ساکن تهران هستند. آقای خاسب تاکنون اجراهای زیاد و موفقی در مقام کارگردان و بازیگر در عرصه ی تئاتر و در سطح بین المللی انجام داده و به چندین کشور برای اجرا سفر کرده اند. ایشان سرپرست گروه تئاتر «بدن دیوانه» هستند. در ضمن آقای خاسب فرزند شهید عبدالخالق خاسب، یکی از شهدای گرانقدر بخش چهاردانگه می باشند. پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، برای ایشان در عرصه ی هنری و همه ی عرصه های زندگی آرزوی بهروزی و موفقیت می کند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.