پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

یاسر خاسب و پرفورمنس «گل رو» در حمایت از سیل‌زدگان کشور

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، یاسر خاسب بازیگر و کارگردان تئاتر قصد دارد روزهای دهم و یازدهم اردیبهشت ماه با اجرای پرفورمنس «گل رو» از تئاتر شهر تا میدان انقلاب را با همراهی مردم طی کند.

این هنرمند تئاتر درباره این اجرا گفت: پرفورمنس بداهه محیطی «گل رو» را در حمایت از سیل زدگان کشور از محدوده تئاتر شهر تا میدان انقلاب اجرا خواهم کرد.

او ادامه می‌دهد: از ابتدای امسال با رخداد سیل در مناطق مختلف کشور دست به گریبان بودیم و تصاویر منتشر شده برای من که با اجرای نمایش «گل»شناخته می‌شوم این مفهوم را داشت که همگان گل آلود شده‌اند. بنابراین برای حمایت از سیل زدگان کشورم این نمایش محیطی بداهه را که رگه‌هایی از نمایش گل را هم در خود دارد آماده کردم. نمی‌دانم چه خواهم کرد و اجرا به چه سمت و سویی می‌رود. باید بیایید و این اجرای محیطی را ببینید.

یاسر خاسب در ادامه به وضعیت مردم در مناطق سیل‌زده پرداخته و همیاری و همدلی مردم را در کمک به این هموطنان خواست. او می‌گوید: سیل ویرانگر حتی با فروکش کردن آب حاکی از انبوه گل و لای با خسارات سنگین است. و این همان خود من هستم در اجرای گل، هر بار که در گل فرو می‌روم به مرگ می‌اندیشم و معنای زندگی دوباره… سیل تمام می‌شود، حادثه عبور می‌کند، اما مشکلات باقی می‌ماند، چه باید کرد؟ چه باید دید؟ چه باید گفت؟

سرپرست گروه تئاتر بدن دیوانه در ادامه از تماشاگرانی که برای دیدن این پرفورمنس خواهند آمد درخواست می‌کند: از هر یک از عزیزانی که مایل به همراهی با این اقدام هستند، درخواست می‌کنم که همراهشان حداقل یک ابزار یا وسیله زندگی برای کمک به سیل زده‌ها بیاورند. حتی اگر تمایلی برای کمک نقدی به سیل‌زده‌ها وجود داشته باشد راهنمایی‌های لازم برای ارسال این کمک‌ها را انجام خواهیم داد. از همه می‌خواهم که در این اتفاق کنار هم باشیم به خیر و برکت و عشق و همدلی و دوستی و برابری و آزادی، با یک وسیله و یا ابزار زندگی برای سیل‌زدگان به تماشای این پرفورمنس بیایند. به گفته این کارگردان تئاتر اجرای پرفورمنس گل رو از ساعت 15 در محوطه تئاتر شهر آغاز خواهد شد. او می‌گوید: روز 10 اردیبهشت روز ملی خلیج فارس و 11 اردیبهشت روز جهانی کارگر است. اجرای من در یکی از این دو روز برگزار خواهد شد.

او توضیح می‌دهد: کارهای دریافت مجوز را انجام داده‌ام و موافقت‌های اولیه نیز انجام شده است. برای این پرفورمنس اصرار دارم. دوست دارم که برای مردم کشورم کاری انجام دهم و حتماً این کار را خواهم کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.