پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گشایش نمایشگاه فروشگاه بهاره در شهرستان ساری از ۱۶ اسفند

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پورفلاح سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی ساری گفت: نمایشگاه فروشگاه بهاره در شهرستان ساری به مناسبت فرارسیدن عید باستانی نوروز و نزدیک شدن به خرید پایان سال مردم از تاریخ ۱۶ تا ۲۵ اسفند در این شهرستان آغاز به کار می‌کند.

وی افزود: از ۱۰۵ هزار و ۷۷۰ کیلوگرم مرغ منجمد توزیع شده برای تنظیم بازار مصرف در بهمن ماه امسال، ۷۳ درصد آن توسط ستاد تنظیم بازار این شهرستان جذب و توزیع شد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی ساری گفت: در ۱۸ نقطه ساری، بخش چهاردانگه و دودانگه این شهرستان اقلام مصرفی شامل، مرغ منجمد، گوشت قرمز منجمد، سیب، پرتقال و تخم مرغ به قیمت مصوب دولتی توزیع می‌شود.

پورفلاح با تاکید به اینکه هرگونه افزایش قیمت در تمامی حوزه‌ها تا پایان اردیبهشت سال ۹۷ ممنوع است، گفت: از ۶۸۶ هزار واحد دامی موجود در این شهرستان، ۳۷۰ هزار واحد دام سنگین است که سالانه سال ۴۹ هزار تن شیر تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه برای کنترل تولید، توزیع و تأمین مستمر بازار، اکیپی از نمایندگان فرمانداری، صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی به گشت و گزارش موارد تخلف از ۲۰ اسفند امسال تا پایان اردیبهشت سال ۹۷ می‌پردازند، افزود: هرگونه افزایش قیمت در تمامی حوزه‌ها در این بازه زمانی ممنوع است.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی ساری با اشاره به اینکه روزانه ۵۰ تن شیر به بازار خود مصرفی در این شهرستان می‌رسد، گفت: ۶ کارخانه شیر و چهار سکوی جمع آوری شیر در این شهرستان، روزانه ۸۵ تن شیر را جذب می‌کنند.

پورفلاح با بیان رابطه عکس بین بار میکروبی شیر و قیمت آن، افزود: ۷۰ درصد دامداری‌های شهرستان ساری سنتی بوده و در تولید شیر نقش مهمی دارند که باید برای توسعه آن‌ها تسهیلات ارزان قیمت فراهم شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.