پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گزینه نخستم برای حضور در لیگ برتر تیم کاله است

0

به گزارش خبرنگار مهر، با شروع فصل نقل و انتقالات لیگ برتر والیبال تیم های باشگاهی به جذب بازیکنان مد نظر خود پرداخته اند.

تیم والیبال کاله از جمله تیم های باسابقه والیبال ایران است که با شروع فصل نقل و انتقالات اقدامی انجام نداده است و حتی صحبت هایی مبنی بر عدم تیم داری این باشگاه در والیبال شنیده می شود.

میثم صالحی، مهران فیض امام دوست و امیرحسین اسفندیار از جمله بازیکنان مطرح این تیم هستند که به تازگی از این تیم جدا شده اند.

بهروز عطایی  سرمربی فصل گذشته تیم کاله در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت تیم کاله برای حضور در لیگ برتر والیبال گفت: اطلاعاتی ندارم و نمی توانم در این زمینه صحبتی داشته باشم. هر اطلاعاتی که بدهم از طرف خودم است چرا که با من صحبتی نشده است. شاید باشگاه کاله همین فردا با کیفیت بالاتر در مسابقات شرکت کند شاید هم تصمیم به کناره گیری بگیرد.

سرمربی فصل گذشته تیم کاله در ادامه درباره حضور خودش در این تیم افزود: همه من را با تیم کاله دیده اند. سعی و تلاش بر این است که کاله شرایط خوبی داشته باشد و این به تیم مدیران باشگاه بر می گردد. گزینه نخست من برای حضور در مسابقات لیگ برتر، تیم کاله است. اگر کاله تصمیم به کناره گیری از مسابقات بگیرد درباره سایر تیم ها فکر خواهم کرد.

وی گفت: همیشه در فصل نقل و انتقالات صحبت ها و پیشنهاداتی مطرح می شود که من خیلی ریز وارد آن نمی شوم. شرطم این است که باید قواعد را در نظر بگیرم. در حال حاضر  منتظر تصمیم باشگاه کاله هستم چرا که انتخاب نخست من این تیم است پس از تصمیم گیری مسئولان باشگاه تصمیم گیری خواهم کرد.

کد خبر 4929874
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.