پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گزارش تصویری سی و سومین یادواره شهدای منطقه دوسرشمار ( ۲۳ تصویر )

سی و سومین یادواره ۳۵ تن از شهدای گرانقدر منطقه دوسرشمار ( بالاده ، پایین ده ، تیله بن ، قلعه ، میرافضل واوسر و واوسرنو ) به میزبانی روستاهای قلعه و پایین ده برگزار شد.

0

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، سی و سومین یادواره ۳۵ تن از شهدای گرانقدر منطقه دوسرشمار ( بالاده ، پایین ده ، تیله بن ، قلعه ، میرافضل واوسر و واوسرنو ) به میزبانی روستاهای قلعه و پایین ده برگزار شد.

 

این یادواره در روز پنجشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵ با حضور حدود ۲۵۰۰ نفر در مسجد صاحب الزمان (عج) روستای قلعه برگزار شد.

 

حجت الاسلام تراب نژاد ( انگیسه ) به عنوان سخنران در این مراسم حاضر شد و مداحی این یادواره را حاج اصغر صادق نژاد بر عهده داشت.

 

منطقه دوسرشمار تا کنون سی و سه یادواره برای شهدای گرانقدر منطقه تا کنون برگزار کرده و از این نظر از با سابقه ترین مناطق برای برگزاری یادواره شهدا می باشد. این منطقه تا سال گذشته به یاد ۳۴ تن از شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی یادواره برگزار می کرد اما در فروردین سال ۱۳۹۵ یک شهید از تبار زینب به جمع شهدای این منطقه اضافه شده و مهمان دیگر شهدای منطقه بوده است.

 

مدافع حرم شهید محمدتقی سالخورده، فرزند غلامرضا از روستای میرافضل واوسر در روز ۲۱ فروردین سال ۱۳۹۵ در حلب سوریه به خیل شهدای عزیز مدافعان حرم پیوست.

 

عکاس: امیر شهاب ( مهدی ) شهابی

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.