پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گزارش تصویری از اولین روز جشنواره روستا در شهر و غرفه های چهادانگه

جشنواره روستا در شهر از امروز یکشنبه ۲۷ تیرماه آغاز و تا روز چهارشنبه ۳۱ تیرماه ۱۳۹۵ از ساعت ۹ صبح الی ۱۱ شب در ورزشگاه شهید متقی ساری به روی بازدیدکنندان باز می باشد.

0

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، امروز یکشنبه ۲۷ تیرماه ۱۳۹۵ جشنواره روستا در شهر که در قالب جشنواره « ساری تابستان شاد » در شهر ساری در جریان است گشایش یافت.

 

جشنواره روستا در شهر از امروز یکشنبه ۲۷ تیرماه آغاز و تا روز چهارشنبه ۳۰ تیرماه ۱۳۹۵ از ساعت ۹ صبح الی ۱۱ شب در ورزشگاه شهید متقی ساری به روی بازدیدکنندان باز می باشد.

 

در این جشنواره روستاهای ۶ بخش شهرستان ساری ( چهاردانگه ، دودانگه ، مرکزی ، کلیجانرستاق ، رودپی شمالی و رودپی جنوبی ) در قالب غرفه هایی به معرفی و شناساندن فرهنگ، آداب و رسوم و صنایع دستی و … روستاهای خود می پردازند.

 

بخش چهاردانگه با حضور در این جشنواره نقش پر رنگی در این برنامه ی فرهنگی دارد. بخش چهاردانگه با ۱۵ غرفه که شامل غرفه های روستای بالاده ( به عنوان فعال ترین روستای بخش چهاردانگه از لحاظ فرهنگی با سرپرستی آقای عین الله آزموده از مدیران پایگاه خبری چهاردانگه ) ، غرفه پایگاه خبری چهاردانگه ، غرفه روستای چورت ، غرفه صنایع دستی خانم اشرفیان کیاسری ، غرفه صنایع دستی کیوسر لوه ، غرفه صنایع عرقیات و گلاب هیرکانی از روستای لنگر ، غرفه دهستان پشتکوه و تعدادی دیگر از غرفه ها به معرفی فرهنگ، صنایع دستی و هنر بخش چهاردانگه می پردازند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.