پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کولاک سیدمحسن کریمی بعد از چند ماه دوری از استقلال

0

به گزارش احمد نظری، خبرنگار ورزشی پایگاه خبری چهاردانگه، سید محسن کریمی بازیکن جوان و چهاردانگه ای استقلال تهران بعد از چند ماه دوری از مسابقات نمایش خیره کننده ای را مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان داشت.

کریمی در این بازی و در اولین بازی فصل خود پس از محرومیت بازی در نیم فصل اول لیگ برتر هفدهم به دلیل مشکلات استقلال در جذب بازیکن فرصت حضور پیدا کرد تا وینفرد شفر سرمربی آلمانی این تیم از حفظ این بازیکن جوان و تصمیمش برای بازی دادن به او شادمان باشد.

تیم های فوتبال استقلال تهران و صنعت نفت آبادان در هفته شانزدهم لیگ برتر هفدهم که بعدازظهر امروز در ورزشگاه آزادی انجام شد مقابل هم قرار گرفتند که در این بازی سید محسن کریمی جوان چهاردانگه ای استقلال با بازی درخشان و قابل تحسین خود توانست دو گل از 4 گل بازی را که همه ی 4 گل سهم استقلال بود به ثمر برساند.

محسن کریمی در این دیدار بهترین بازیکن زمین برای استقلال بود و بارها توانست خط دفاعی نفت آبادان را به زحمت بیاندازد تا حالا با حضور این بازیکن خیال آبی ها از خط حمله راحت شود.

در دقیقه 15 بازی پاس زیبای داریوش شجاعیان از پشت محوطه جریمه محسن کریمی را در موقعیت تک به تک قرار داد و او ضربه اش را به زیبایی وارد دروازه نوشی صوفیانی کرد.

همچنین در دقیقه 67 بازی اشتباه مدافعان صنعت نفت توپ را جلوی پای محسن کریمی قرار داد و او توپ را از میان پاهای نوشی صوفیانی وارد دروازه صنعت نفت کرد.

احتمالا گل دوم استقلال که با ضربه وریا غفوری وارد دروازه نوشی صوفیانی شد نیز باید به نام سید محسن کریمی ثبت شود چرا که کریمی در میانه راه اثرگذاری کاملا واضحی روی ضربه خوب وریا داشت و زاویه توپ را طوری تغییر داد که دروازه بان نفت موفق به مهار آن نشود. کریمی البته فعلا در این بازی دبل کرده مگر آنکه رسما اعلام شود گل دوم را داور به نام وی به ثبت رسانده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.