پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کندوان مسدود شد

0


علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت جاده‌های شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: محور کندوان از صبح امروز مسدود شد و این محدودیت تا ساعت ۱۷ امروز ادامه دارد.

وی افزود: براساس برنامه محدودیت انسداد محور کندوان از ساعت ۸ تا ۱۷ روزهای یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه براساس برنامه انسداد محور کندوان تا ۱۲ اسفند ماه ادامه داد که هفته جاری، هفته پایانی این محدودیت خواهدبود، اضافه کرد: طی ایام انسداد سوادکوه و هراز به‌عنوان محورهای جایگزین برای تردد خودروها اعلام شدند.

این مسوول با اشاره به اینکه درحال حاضر خودروها در تمامی محورهای شمال به‌صورت عادی و روان است، بیان کرد: باتوجه به شرایط و ادامه روزهای کرونایی تاکید پلیس به همه رانندگان پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال است.

قدمی یادآور شد:  احتمال ریزش و رانش به‌ویژه در محورهای کوهستانی استان زیاد است که رانندگان باید این هشدار مهم را جدی بگیرند.

وی با اعلام اینکه تشدید محدودیت‌های کرونایی در محورهای شمال همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد:  خودروها در مبادی ورودی استان به‌ویژه پایان هفته‌ها به‌صورت جدی کنترل می‌شوند و از ۱۸ بهمن ماه تاکنون ۹ هزار و ۷۰۰ خودرو جریمه و ۱۸ هزار و ۴۰۰ خودرو جریمه شدند.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: رانندگان برای دریافت وضعیت محورهای مازندران می‌توانند با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰  و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند و آخرین وضعیت را جویا شوند.

 /۸۶۰۳۴/ج/ی




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.