پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کمک ۱.۵ میلیارد تومانی به نیازمندان در چالوس

0

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار عابدین داغمه چی عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران در چالوس با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که ماه رمضان در پیش است و چه خوب است که رزمایش گسترده‌ای برای کمک به مؤمنان و فقرا رخ دهد، گفت: به همین منظور ستاد برگزاری رزمایش سریعاً در سپاه شهرستان با حضور مسئولان و رؤسای ادارات و خیرین بزرگوار و گروه‌های جهادی با هدف طرح کمک مومنانه تشکیل شد.

فرمانده سپاه شهرستان چالوس با اعلام اینکه این رزمایش در سه مرحله در ماه رمضان برنامه ریزی شده است از توزیع سه هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در مرحله اول خبر داد و افزود: ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان بوده که با هدف کمک به اقشار آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا و با تاکید بر اجرایی کردن منویات رهبر معظم انقلاب اجرایی تهیه شده است.

سرهنگ داغمه چی با اشاره به کمک یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومانی به نیازمندان در چالوس افزود: پایگاه‌های مقاومت بسیج و همچنین حوزه‌های مقاومت از آغاز شروع بیماری با اجرای حرکت جهادی اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی و همچنین بسته‌های بهداشتی از جمله ماسک و مواد ضد عفونی کردند.

وی عنوان کرد: تمام پایگاه‌ها مقاومت با ابلاغ رزمایش کمک مومنانه با تمام قوا پای کار آمده‌اند تا با کمک و یاری همه عزیزان و بزرگواران، خیرین، گروه‌های جهادی بتوانیم در کنار محرومان و نیازمندان برای از بین بردن مشکلات باشیم.

کد خبر 4907345
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.