پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کلاهبردار میلیاردی طلاجات در ساری دستگیر شد

0

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدجعفر ساداتی اظهار داشت: در پی مراجعه فردی به پلیس آگاهی مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط فردی که در کانال‌های مجازی سازنده طلاجات معرفی کرده بود، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس قرار گرفت.

سرپرست پلیس آگاهی استان مازندران، افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، متهم که با اغفال و تهدید شاکی طلاجات همراه وی را از وی اخذ و متواری شده بود شناسایی کردند.

سرهنگ ساداتی، خاطر نشان کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم که با معرفی خود در شبکه‌های مجازی به عنوان سازنده طلا و جواهرات قصد اخاذی و کلاهبرداری از مردم را داشت در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

ساداتی از کشف طلاجات سرقتی از متهم در مجموع به ارزش ۴ میلیارد ریال خبر داد و اظهار داشت: پس از تحویل اموال مکشوفه متهم نیز به مرجع قضائی معرفی شد.

سرپرست پلیس آگاهی مازندران در خاتمه با بیان اینکه در دنیای مجازی، هرکس می‌تواند دارای یک هویت متفاوت و متضاد با شخصیت واقعی خود باشد به شهروندان، کاربران و مخاطبان فضای مجازی توصیه کرد: صرفاً به لحاظ درج آگهی‌های مختلف از سوی افراد در فضای مجازی و … به آنها اعتماد نکرده و قبل از انجام هرگونه معامله و پرداخت وجهی از صلاحیت آنان مطمئن شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.