پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کلاهبردار میلیاردی در بابل به دام افتاد 

0

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری فردی که از ۴۸ شهروند به مبلغ ۴۳۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود در شهرستان بابل خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره کلاهبرداری از شهروندان در برخی از شهرستان‌های استان با استفاده از چک‌های جعلی و تقلبی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان بابل موفق به شناسایی متهم به کلاهبرداری شدند.

فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: ماموران با هماهنگی قضائی متهم را که با ارائه چک‌های تقلبی و جعلی اقدام به خرید برنج از کشاورزان در شهرستان‌های بابل، ساری، بهشهر، آمل و محمودآباد می‌کرد، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

میرفیضی با اشاره به کشف ۱۷ فقره چک تقلبی و ۱۰ تن برنج حاصل کلاهبرداری از متهم اظهار کرد: متهم به کلاهبرداری در بازجویی پلیس تاکنون به ۴۳۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از ۴۸ شهروند در سطح استان اعتراف کرد.

وی با  بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد به مردم توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در زمان خرید و فروش و معاملات از پذیرش چک و اوراق مالی بدون اطلاع دقیق از اصالت آن و همچنین اعتماد به افراد ناشناس خودداری کنند و در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را سریعاً به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.