پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کشف کالای قاچاق با ارزش ۲ میلیارد ریال در ساری

0

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی مازندران از کشف اموال سرقتی و کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی با اعلام این خبر گفت: به منظور پاک‌سازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، سارقان، مجرمان سابقه‌دار طرح عملیاتی ارتقای امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌ خیز شهر ساری اجرایی شد.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح که در یکی از مناطق آلوده و جرم خیز این شهرستان به اجرا در آمد، مأموران فرماندهی انتظامی ساری با هماهنگی قضائی در بازرسی از مخفیگاه سارقان و مجرمان سابقه‌دار این منطقه موفق به کشف ۵ تن چوب آلات جنگلی قاچاق، ۲ خودروی سرقتی، ۴ گوشی تلفن همراه سرقتی، ۳ تخته فرش و ۲ دستگاه کنتور برق شدند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کشفیات اموال مسروقه و قاچاق ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار کرد: ۱۰ سارق حرفه‌ای در اجرای این طرح شناسایی و دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند. 

میرفیضی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی نیز در این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری تعدادی از خرده فروشان مواد مخدر و کشف ۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند.

وی همچنین از توقیف ۱۲ دستگاه موتور سیکلت و ۴ دستگاه خودرو متخلف در حوزه پلیس راهور خبر داد و افزود: هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاک سازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.