پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کشف و ضبط ۱۶۰ هزار عدد مواد محترفه در قائمشهر

0

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد ولی مرادی صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه به روزهای آخر سال نزدیک می‌شویم اظهار کرد: هر ساله نیروی انتظامی در چهارشنبه آخر سال تمهیدات لازم را اندیشیده و تمام تلاش خود را برای حفظ امنیت مردم و سلامت افراد به کار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در سال جاری تعداد کشفیات مواد محترقه نسبت به پارسال کمتر شده‌است، گفت: آموزش‌های همگانی مأموران پلیس به شهروندان و در خصوص مخاطرات مواد محترقه باعث شد تا مردم به سمت قانونمندی سوق پیدا کرده و آگاهی‌های لازم را کسب کردند.

مرادی خانواده را مهم‌ترین عامل پیشگیری از حوادث تلخ چهارشنبه آخر دانست و افزود: با آموزش خانواده‌ها توانستیم خانواده‌ها را در پیشگیری و کاهش خطرات چهارشنبه آخر سال دخیل کنیم.

فرمانده انتظامی قائم‌شهر، تصریح کرد: برای چهارشنبه آخر سال تمهیدات لازم اندیشیده شده و همه دستگاه‌های خدمات رسان هم از آمادگی لازم برای آن روز برخوردار هستند تا بتوانند نظم و امنیت را در شهرستان برقرار کنند.

وی به کسانی که بخواهند ناامنی را در چهارشنبه آخر سال ایجاد کنند تذکر داد: پلیس با کسانی که بخواهند در ایام پایانی سال امنیت و آرامش مردم را بر هم زنند، برابر قانون رفتار خواهد کرد و دستگیرشدگان چهارشنبه آخر سال طبق دستور قضائی تا پایان سال در بازداشت به سر خواهند.

مرادی همچنین خطاب به خودروهایی که از شهرستان‌های دیگر اقدام به توزیع و فروش مواد محترقه در این شهرستان کنند، خاطرنشان کرد: برابر قانون خودرو آنان تا پایان تعطیلات نوروز توقیف خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.