پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کشف و ضبط شیر خام غیر بهداشتی و فاسد در شهرستان ساری

اسماعیل هادی نژاد رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری و میاندورود از کشف و ضبط شیر خام غیر بهداشتی خبر داد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری و میاندورود، اسماعیل هادی نژاد رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری و میاندورود از کشف و ضبط شیر خام غیر بهداشتی خبر داد.

 

وی خاطر نشان کرد: در راستای برگزاری گشت مشترک بازرسان این اداره به همراه نمایندگان محترم مرکز بهداشت شهرستان،دامپزشکی و شرکت تعاونی لبنیات از واحدهای صنفی در جهت جلوگیری از عرضه شیر خام، از یک خودروی مزدای حامل شیر خام غیر بهداشتی در حال عرضه در شهرستان ساری به میزان ۱۲۰ کیلوگرم شیر کشف گردید.

 

هادی نژاد تصریح کرد: این محموله شیر که در ظروف پلاستیکی نگهداری می شد که توسط نمایندگان مرکز بهداشت و دامپزشکی با معاینات ارگانولپتیکیبعمل آمده بعلت نگهداری در دمای بالای ۱۹ درجه و ph بیش از ۷/۵ ، فاسد تشخیص داده شد و ضبط و معدوم گردید.

 

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان ساری افزود: در ادامه این بازرسی ها باتوجه به غیر مجاز بودن عرضه محصولات لبنی خام در واحدهای صنفی، تعداد ۳ واحد صنفی به اتهام عرضه شیر خام و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی متخلف شناخته شدند و پرونده متشکله جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.