پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کشاورزان مراقب شکارچیان حیوانات اهلی باشند

فرمانده نیروی انتظامی از دستگیری باند شکار حیوانات اهلی به ویژه گاو میش ها در مناطق جنگلی و مرتعی خبر داد و گفت: پس از گزارش چند مورد ناپدید شدن چندین راس گاو ،احشام و ماکیان روستاییان به پاسگاه های بخش های دوانگه و چهاردانگه ، عملیات جستجو شکارچیان آغاز شد.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، سرهنگ یار علی نیازی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، در اين رابطه افزود: ماموران با مشکوک شدن نسبت به پایین بودن قیمت گوشت گوسفند و گاو در چند قصابی داخل شهر و روستاهای اطراف ،متوجه کشتار غیر قانونی حیوانات اهلی شدند.

 

وی با بیان اینکه این باند شکار حیوانات اهلی دارای مجوز حمل سلاح برای شکار خوک بودند، ادامه داد: این افراد به بهانه شکار ، حیوانات اهلی را شکار و با قیمت کم عرضه می کردند.

 

سرهنگ نیازی به دهیاران و شورای اسلامی روستاها به ویژه روستاییان مناطق ییلاقی توصیه کرد مراقب افرادی که خود را به عنوان شکارچیان خوک با هدف جلوگیری از تخریب اراضی کشاورزی معرفی می کنند، باشند.

 

فرمانده نیروی انتظامی از دستگیری باند سارقین سیم های برق خبر داد و ادامه داد: از این باند سرقت سه تن انواع سیم کشف و ضبط شد.

 

وی با بیان اینکه این باند چهار نفره مجهز به ابزار و ادوات پیشرفته ،خودرو تند رو ،سلاح گرم شکاری و با برنامه ریزی اقدام به سرقت می کردند، بیان داشت: این افراد با پوشیدن لباس مخصوص ماموران برق ،سیم های حاشیه شهرها و کابل های برق روستاها و بمپ چاه آب را سرقت می کردند.

 

وی با بیان اینکه بخشی از سیم ها مربوط به کابل های برق زمین های کشاورزی است، گفت: مالباختگان سیم و کابل برق می توانند به پاسگاه محل زندگی خود مراجعه کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.