پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کسب ۲۲ مدال رنگارنگ ورزشکاران بابلسری در رقابت‌های آسیایی و جهانی

0

ایسنا/مازندران رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر با اشاره به اینکه این شهرستان در سال‌ گذشته بیش از ۱۷ مدال آسیایی، جهانی و بین المللی داشته است، گفت: امسال نیز ورزشکاران این شهرستان ۲۲ مدال آسیایی، جهانی و بین المللی در حوزه قایقرانی، کشتی، پرورش اندام و ورزش‌های رزمی کسب کردند که بی‌سابقه بوده است.

یاسر ابراهیم زاده در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه همه پروژه‌های عمرانی فرسوده ورزشی بابلسر دارای نظم و انضباط ساختار اداری شده‌اند، اظهار کرد: در سال‌های ۹۷ و ۹۸، ۳ سالن‌ ورزشی که آسیب دیده بودند دارای کفپوش، رنگ آمیزی و تجهیز شده‌اند و در ۱۰ روستا خانه ورزش روستایی افتتاح شده است.

 وی تصریح کرد: توزیع امکانات ورزشی به ۵۰ روستا، افتتاح اسکله قایقرانی، تعمیر و تجهیز خانه کشتی و وزنه برداری و افتتاح پروژه‌های نیمه کاره از پروژه‌های عمرانی بودند که با اعتباری ساماندهی شد.

 رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر خاطرنشان کرد: پروژه خانه بوکس با پیشرفت ۹۰ درصدی و سالن چند منظوره روستای احمدکلا با پیشرفت ۵۰ درصدی، در دهه فجر به بهره‌برداری خواهند رسید.

ابراهیم زاده ادامه داد: در شش ماهه دوم سال ۹۷ دو پروژه دیگر مثل تنیس روی میز و خانه پینگ پنگ کلید زده شد که تقریباً ستون‌های این پروژه به اتمام رسیده و در پایان سال احداث می‌شود.

وی افزود: باشگاه‌های ورزشی بابلسر پس از چند سال که رها شده بود، دارای تجهیزات و ساماندهی شدند به‌طوری‌که برای ۱۰ نفر از علاقمندان به ورزش اشتغال ایجاد کرده است.

رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر گفت: پروژه چمن مصنوعی دولتی در مجموعه ورزشی شهدای بابلسر با مساحت تقریبی ۸۰۰ متر شروع به کار کرده و اعتبار آن هم تامین است و در پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید بنابراین پروژه‌های جدیدی که در امسال شروع به کار کرده‌اند تا عید و بعد از آن افتتاح می‌شوند.

ابراهیم زاده با بیان اینکه امسال بیش از ۵۰ مسابقه در رشته‌های مختلف ورزشی در شهرستان برگزار شد، خاطرنشان کرد: نزدیک به ۱۰۰ نفر در اردوی تیم ملی دعوت شدند که ۵۰ نفر آن‌ها در حال حاضر در اردوی تیم ملی حضور دارند.

وی یادآور شد: در سال جاری اداره ورزش بابلسربه ورزشکاران از لحاظ وضعیت شغلی و معیشتی کمک کرده و اعتباراتی برای اعزام آن‌ها به مسابقات در نظر گرفته شده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.