پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کسب مقام اول سیدمحمد ساداتی در مسابقات کشتی ساحلی مازندران

آقای سید محمد ساداتی تیله بنی در مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی مازندران در محمودآباد رتبه اول وزن 90 کیلوگرم را به دست آورد و راهی مسابقات کشوری این رشته شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، به نقل از ایرنا، در پایان مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی مازندران که با حضور حدود ۱۳۱ کشتی گیر در سه رده سنی نوجوانان، جوانان وبزرگسالان عصر دوشنبه 11 اسفندماه 1393 در ساحل پشت شهرداری محمودآباد برگزار شد، در نتایج انفرادی رده سنی نوجوانان که در سه وزن برگزار شد، کشتی گیران آملی در دو وزن از سه وزن قهرمان شدند.

 

در وزن ۶۰ کیلوگرم آرمین کمن لویی ، در وزن ۷۰ کیلوگرم امیرحسین امینی هر دو از آمل و در وزن ۷۰+ کیلوگرم سینا شاکری از امیرکلا بابل قهرمان شدند.

 

در رده سنی جوانان و در وزن ۶۰ کیلوگرم علی محمدزاده از بابل ، در وزن ۷۰ کیلوگرم سید محمد مقیمی ازجویبار، در وزن ۸۰ کیلوگرم پیمان حیدری از آمل و در وزن ۸۰+ هومن قنبری از بابل به مقام نخست دست یافتند. در رده سنی بزرگسالان در وزن ۷۰ کیلوگرم همت کریم از سیمرغ ، در وزن ۸۰ کیلوگرم حسین الیاسی از قائمشهر، در وزن ۹۰ کیلوگرم سیدمحمد ساداتی از ساری و در وزن ۹۰+ احمد حبیب نژاد از بندپی شرقی بابل مقام های قهرمانی را از آن خود کردند. نفرات برتر هر رده سنی این مسابقات در قالب تیم منتخب مازندران به مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

 

seed-mohammad-sadati

 

 

…………………………………………………………………………

 

آقای سیدمحمد ساداتی اهل روستای تیله بن از توابع دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه هستند. پایگاه خبری چهاردانگه ساری برای این ورزشکار عزیز و همه ی ورزشکاران بخش چهاردانگه آرزوی موفقیت دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.