پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کانال انتقال آب کشاورزی روستای سنام مرمت و بهسازی شد

فرمانده مرکز مقاومت بسیج مالک اشتر چهاردانگه خبر داد؛

سرگرد نبوی فرمانده مرکز مقاومت بسیج مالک اشتر بخش چهاردانگه از مرمت و بهسازی خط انتقال آب کشاورزی روستای سنام با تلاش بسیجیان و اهالی روستاهای سنام، سعید آباد و عقه خیل خبر داد.

0

به گزارش خبرنگار جهادی پایگاه خبری چهاردانگه، سرگرد نبوی فرمانده مرکز مقاومت بسیج مالک اشتر بخش چهاردانگه از مرمت و بهسازی خط انتقال آب کشاورزی روستای سنام با تلاش بسیجیان و اهالی روستاهای سنام، سعید آباد و عقه خیل خبر داد.

رمانده مرکز مقاومت بسیج مالک اشتر بخش چهاردانگه از زحمات مرکز خدمات جهاد کشاورزی چهاردانگه، شورای کشاورزی روستای سنام، فرمانده حوزه بسیج امام حسن مجتبی (ع) و قرارگاه جهادی ثارالله تقدیر کرد.

وی ادامه داد: با توجه به آسیب هایی که به این خط انتقال آب کشاورزی بواسطه ی عوامل طبیعی وارد شده بود و نیاز سنجی که از قبل توسط مرکز مقاومت بسیج مالک اشتر انجام شد این بهسازی در راستای جلوگیری از هدر رفت آب و مدیریت بهینه مصرف آن صورت گرفت.

سرگرد نبوی در پایان نیز ضمن تاکید بر تلاش در جهت رفع محرومیت، رفع معظلات روستاها در حوزه های تامین آب شرب و آبرسانی کشاورزی و سایر موارد، از بازدید از پل روستای بند بن خبر داد و اشاره کرد: به حول و قوه الهی بزودی برنامه ریزی در جهت ساخت پل روستای بندبن را نیز با مشارکت سپاه، نهادهای حمایتی، خیرین و اهالی این روستا آغاز خواهیم کرد و شاهد تسهیل در رفت و آمد مردم این روستا خواهیم بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.