پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کاشت ۶۰۰ اصله درخت در مسیر روستای کیاسر+تصاویر

با پیشنهاد ۳ تن از فعالان طبیعت در روستای کیاسر و همراهی و مساعدت دهیاری و شورا, فاز اول کاشت درخت در مسیر این روستای زیبا در شرق مازندران به پایان رسید.

2

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از شرق پرس مردم به این باور رسیده اند که زندگی ما انسانها و نفس کشیدن ما به محیط زیست پاک و زیبا پیوند خورده است, پس تلاش می کنند محیط اطراف زندگی خود را با کاشت و محافظت از درختان متنوع زیبا تر و زندگی بخش تر کنند.

 

پیشنهاد کاشت درختان در طول مسیر جاده روستای کیاسر هزار جریب در شرق مازندران توسط آقایان رحیم و کریم ریاحی و  حاج رضا سعیدی داده شد و این مسئله طی جلسات متعدد در روستا و برآوردهای اولیه اکنون به اجرا رسید.

 

این افراد با همکاری دهیاری و اعضای شورای اسلامی روستای کیاسر در فاز اول  ۶۰۰ اصله نهال از جمله گیلاس ، بلوط ، ون، اقاقیا را در مسیری  بطول ۳ کیلومتر کاشتند.

 

کاشت این تعداد از نهال ها در مدت زمان ۲ ماه و به همیت و همراهی اهالی روستای کیاسر انجام شد و هزینه حدود ۵ میلیون تومان در بر داشت که با مشارکت دهیاری, شورا و کمک های مردمی صورت پذیرفت.

 

بر پایه این گزارش تمامی نهال ها با رایزنی و پیگیری این افراد طبیعت دوست از طریق منابع طبیعی استان مازندران و همراهی استانداری تهیه شده است.

 

لازم به ذکر است ویژگی این نهال ها زیبایی و  سازگاری آن با  آب و هوای کوهستانی و نیمه مرطوب این منطقه است.

 

ارسال تصاویر و خبر: عباس خواجوی

 

2 نظرات
  1. منتقد دلسوز می گوید

    روستای کیاسر ؟؟!!
    کجا میشه رو نقشه؟
    ……………………………………….
    پایگاه خبری چهاردانگه : روستای کیاسر از توابع بخش یانسر شهرستان بهشهر می باشد.

  2. کاربر می گوید

    منتقد دلسوز سلام از چه بهشتی محروم بودی تا حالا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.