پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کارهای بزرگ و پرهزینه حتی در زمان تحریم متوقف نمی شود

0

گازرسانی به شهر کوهپایه ای ” آلاشت ” شهرستان سوادکوه که به بهشت مه گرفته شهرت دارد از سال ۹۱ آغاز شده و اجرای ۵۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع، نصب سه ایستگاه تقلیل فشار و نصب یکهزار انشعاب از مشخصات این طرح است که امروز با بیش از ۸۱۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، احمد حسین زادگان روز سه شنبه در آئین گاز رسانی به شهر آلاشت شهرستان سوادکوه با انتقاد از بی مهری های که به وزیر نفت می شود، افزود: اینکه امروز طرح های عمرانی نفت و گاز با سرعت بیشتری به سمت جلو می رود باید قدرشناسی کنیم، پروژه گاز رسانی با ۸۱ میلیارد تومان توجیه اقتصادی نداشته است اما دست اندرکاران این نظام به ویژه وزارت نفت به این نتیجه رسیده است که این انرژی حق مردم این کشور است.

وی افزود: شتاب کار خدمات رسانی به مردم در دولت تدبیر و امید چندین برابر شده و در شرایط امروز که در تحریم ظالمانه قرار داریم شاهد افتتاح گاز رسانی به یکی از مناطق محروم که هزینه بالایی داشته است، هستیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه تمام دولت های پس از انقلاب به زیر ساخت ها به ویژه خدمات عمومی آب، برق، گاز و مخابرات در دورترین نقاط کشور توجه خاصی داشتند، گفت: باید با استفاده از ظرفیت های اقتصاد غیر نفتی به جایگاهی برسیم تا دشمن اقتصاد ما را پاشنه آشیل خود قرار ندهد.

حسین زادگان با بیان اینکه هنوز ۳۰ درصد اقتصاد کشور وابستگی به نفت دارد و امروز در فضای تحریم باید مدیریت کنیم، گفت: هوشمندی دولت، نظام و ایستادگی و مقاومت سخت مردم را باید تحسین کنیم.

استاندار مازندران گفت: خود اتکایی هدف اصلی نظام است و نگاه به مناطق در حال توسعه و کمتر برخوردار در کشور مورد تاکید دولت تدبیر و امید است و باید از ظرفیت های مختلف کشاورزی و گردشگری استان بهره ببریم.

وی صنایع دستی، محصولات دامی و گردشگری در مناطق کوهپایه ای استان مازندران را ظرفیت مهمی توصیف کرد که باید بیشتر توجه کنیم.

حسین زادگان با بیان اینکه اشتغال خانگی را باید گسترش بدهیم، اظهار داشت: میلیارد ها تومان تسهیلات کم بهره به طرح های اشتغالزایی و تولید در روستاهای مازندران پرداخت شد و همچنان این اعتبار ها پرداخت خواهد شد.

وی افزود: مهاجرت معکوس به روستاهای مازندران در حال تحقق است و برای رسیدن به این مقصود باید زیر ساخت های استان را تقویت کنیم

۶۹۹۰/۱۸۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.