پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در بندرامیرآباد بهشهر تشییع می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، از میزبانی مردم استان از پیکر مطهر ۲ شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس در سالروز وفات حضرت ام البنین (س) خبر داد.

وی اظهار کرد: پیکر مطهر این ۲ آلاله زهرایی که به تازگی تفحص شد با حضور مسؤولان کشوری و استانی و مردم شهیدپرور در بندرامیرآباد تشییع می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، زمان تشییع دریایی پیکر این شهدای گمنام را ساعت ۷:۳۰ یک‌شنبه ۲۶ دی اعلام کرد و گفت: این مراسم از شرکت حفاری شمال تا بندر امیرآباد با حضور نیروهای دریایی منطقه، سپاه، ارتش و… آغاز خواهد شد.

این مسؤول با بیان اینکه در ادامه، تشییع پیاده شهدا را با حضور نیروهای نظامی از اسکله تا درب بندر خواهیم داشت، افزود: پیکر مطهر دو شهید گمنام سپس تا مسجد محمد رسول الله (ص) تشییع و در این مکان خاکسپاری خواهد شد.

ملکی از برگزاری مراسم وداع با پیکرهای مطهر دو شهید گمنام در سپاه ناحیه بهشهر خبر داد و افزود: این مراسم ساعت هفت صبح شنبه همراه با زیارت عاشورا برگزار می‌شود.

وی زمان استقبال از پیکر مطهر شهدا را در منطقه دهستان میانکاله ساعت ۹ صبح شنبه ۲۵دی اعلام و اضافه کرد: این مراسم از روستای قره‌تپه آغاز و استقبال از شهدا در دیگر روستاهای منطقه نیز برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران زمان مراسم شب وداع با پیکر دو شهید خوشنام را شامگاه شنبه ۲۵ دی در حسینیه سیدالشهدای روستای امیرآباد اعلام کرد و افزود: این مراسم از ساعت ۸:۳۰ با حضور مسوولان و مردم شهیدپرور برگزار خواهد شد.

ملکی یکی از شهدا را ۴۰ ساله از عملیات بدر شرق دجله و شهید دیگر را ۲۳ ساله از عملیات کربلای ۵ منطقه شلمچه اعلام کرد.

وی گفت: شهید ۲۳ ساله پنجشنبه ۲۳ دی در معراج شهدای تهران تحویل مسوولان استان شد و شهید ۴۰ ساله روز شهادت حضرت زهرا (س) همراه ۵ شهید گمنام دیگر در استان تشییع و به همراه این شهید در بندرامیرآباد خاکسپاری خواهد شد.

به گفته سردار ملکی ستاد استقبال، تشییع و تدفین دو شهید گمنام در بهشهر برنامه‌های گسترده‌ای را در این سه روز با حضور مردم متدین و انقلابی شهرستان در نقاط مختلف برگزار می‌کند که جای قدردانی دارد.

 /۸۶۰۳۴/ح/ی


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.