پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیکر شهید مدافع حرم، شهید سالخورده با شکوه تمام تشییع شد+تصاویر

مراسم تشییع با شکوه تمام و با خیلی زیادی از جمعیتی که از دور و نزدیک برای بدرقه ی این شهید بزرگوار و رسیدن او به همرزم و رفیق شهیدش، شهید عبدالرحیم فیروزآبادی آمده بودند برگزار شد.

0

 

اختصاصی پایگاه خبری چهاردانگه: امروز سه شنبه ۲۴ فروردین ماه ۱۳۹۵ پیکر پاک شهید مدافع حرم، شهید محمدتقی سالخورده واوسری، اولین شهید مدافع حرم بخش چهاردانگه و دومین شهید مدافع حرم شهرستان نکا با حضور پر شور مردم قدرشناس تشییع شد.

 

مراسم تشییع، با شکوه تمام و با خیل عظیمی از جمعیتی که از دور و نزدیک برای بدرقه ی این شهید بزرگوار و رسیدن او به همرزم و رفیق شهیدش، شهید عبدالرحیم فیروزآبادی آمده بودند برگزار شد.

 

پیکر پاک شهید ابتداء از مقابل مقر سپاه ناحیه نکاء ( توپخانه ) تا میدان جانبازان این شهر و سپس از عبور روستای محل اقامت پدر بزرگوار شهید، روستای شهاب الدین تشییع و با نهایت اکرام و شکوه و عظمت در قبرستان عمومی این روستا به خاک سپرده شد.

 

شهید محمد تقی سالخورده واوسری، فرزند غلامرضا، مدافع حرم اهل روستای میرافضل واوسر از توابع منطقه دوسرشمار و ساکن روستای شهاب الدین شهرستان نکاء روز جمعه ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ در یک عملیات مستشاری در جنوب شهر حلب سوریه به جمع شهدای مدافعان حرم پیوسته بود. روحش شاد و قرین رحمت باد.

 

برای مشاهده در اندازه ی بزرگ روی هر کدام از تصاویر کلیک کنید.

 

عکاس: علی نظری

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.