پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام دکتر شجاعی نماینده مردم شهرستان ساری به مناسبت روز حهانی کارگر

0

 

به مناسبت روز جهانی کارگر پیامی از سوی دکتر سید رمضان شجاعی نماینده مردم شهرستان ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی صادر شد. متن پیام به شرح ذیل می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بی تردید کار جوهره زیستن ، سمبل نماد عزت و بالندگي آحاد جامعه است و هر کشوری که كار و تلاش و خدمت در آن جاري باشد، یقینا موفق و خودكفا خواهد بود واگر کارفرمایان از فرصت انديشه و بازوي هنرمند كارگران بهتر استفاده کنند، توسعه و پيشرفت و رونقي دو چندان خواهند داشت. عنصر کار علاوه بر خودکفایی در سطح ملی، پیام آور امنیت، عدالت اجتماعی و رفاه عمومی نیز هست.

 

کارگران اسوه رنج و استقامت هستند و آبادانی این مرز و بوم مرهون دستان توانای آنهاست و استقلال ما مدیون صبر و قدرت بازوانشان است. نامشان بلنداست، بلندمردان و زنانی که آبادانی و سرفرازی میهن سبزمان ثمره غیرت و همت والای آنان است، مجاهدان عرصه زندگی که رنج ها و غصه ها را عاشقانه به جان خریدند تا شکوه و عزت را برای مملکت خویش به ارمغان آورند. گردش چرخ های توسعه و سازندگی این آب و خاک حاصل تلاش و کوشش بی وقفه آنهاست.

 

رجاء واثق دارم در سالی که توسط رهبر عزیز و فرزانه انقلاب به عنوان سال» دولت و ملّت، همدلی و همزبانی « نام گذاری شده است در سایه همدلی و همکاری صمیمانه میان همه ارکان اقتصادی و صنعتی کشور عزیزمان به ویژه کارگران عزیز، این قشر متعهد و پرتوان و سربازان خط مقدم جهاد تولید، دستیابی به قله های افتخار در همه عرصه ها میسر خواهد شد.

 

یازدهم اردیبهشت‌ماه روز جهاني كار و كارگر فرصت مغتنمي براي تكريم و نكو داشت مقام رفيع كار و مجاهدت و قدرداني شايسته از خدمات صادقانه و بي دريغ كارگران شريف، مؤمن و صبور ايران اسلامي است. در پایان به عنوان حسن ختام، مطالبات رهبر فرزانه را به مسئولین محترم گوشزد می نمایم که فرمودند: “ا گر قشر کارگر از امید و رفاه و امنیت شغلی برخوردار باشد، حرکت کشور در مسیر پیشرفت سریع تر و آسان تر خواهد شد ” ما نیز امیدواریم با رفع مشکلات به وجود آمده احساس امنیت شغلی و امید در بین کارگران همچون گذشته به وجود آید تا با تلاش این عزیزان بتوانیم افتخاری دیگر در سازندگی و تولید کشور رقم بزنیم.

 

اين جانب ضمن تقدير از كارگران متعهد و پرتلاش و زحمتکش استان مازندران، اين روز خجسته را به يكايك آنان و خانواده های بزرگوارشان که همواره یار و یاور این عزیزان بودند تبريك عرض نموده، توفيق و سلامتي همگان را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

 

سید رمضان شجاعی
نماینده مردم شریف شهرستانهای ساری و میاندورود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.