پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام تسلیت معاون رئیس جمهور در پی درگذشت پدر شهیدان میر ابراهیمی

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران،  سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی درگذشت پدر شهیدان گرانقدر میر ابراهیمی را تسلیت گفت.

پیکر پاک الگوی شجاعت و استقامت مرحوم حاج سید ابراهیم میرابراهیمی پدر عزیز شهیدان والامقام سید جواد و سید صادق میرابراهیمی سه شنبه ۲۵ مرداد ماه با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران، رئیس بنیاد بابل، مردم شریف و قدرشناس این شهرستان تشییع شد.

حاج سید ابراهیم میرابراهیمی پدر وارسته شهیدان والامقام سید صادق و سید جواد میرابراهیمی دوشنبه بیست و چهارم مرداد ماه و در سن ۹۵ سالگی  پس از سال‌ ها صبر و بردباری، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر پاک این پدر وارسته امروز از مسجد شهید بهشتی (خورشیدکلا) به سمت مزار ابدیش واقع در گلزار شهدای معتمدی بابل تشییع و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

 شهید سیدجواد میر ابراهیمی ۲۶ خرداد ماه سال ۱۳۴۱ متولد و در ۲۶ اسفندماه سال ۱۳۶۵ در شلمچه عملیات کربلای پنج و شهید سید صادق میر ابراهیمی پنجم بهمن ماه سال ۱۳۳۸ متولد و در ۲۵ اسفندماه سال ۱۳۵۹ در سوسنگرد به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

در این مراسم پیام تسلیت دکتر قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و پیام کهن سال مدیر کل بنیاد مازندران در پی درگذشت پدر شهیدان گرانقدر میرابراهیمی قرائت شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران همچنین با فرزندان این مرحوم دیدار و با ابراز همدردی، از این خانواده معزز دلجویی و تفقد به عمل آورد.

 /۸۶۰۳۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.