پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام تسلیت اهالی و تشکل های مردمی بالاده بمناسبت درگذشت آیت الله شجاعی کیاسری

خبر درگذشت حضرت آیت الله سیدحسن شجاعی کیاسری که عمری را در راه خدمت به مردم به ویژه مردم محروم چهاردانگه سپری کرده اند موجب تآلم و تاثرعمیق گردید. اهالی شهیدپرور، انجمن فرهنگی سادوا، پایگاه بسیج و شورای اسلامی بالاده (دهستان چهاردانگه از بخش چهاردانگه ساری) فقدان این عالم وارسته و فاضل و مفسر قرآن کریم را

0

 

در پی رحلت آیت الله سیدحسن شجاعی کیاسری نماینده اسبق مردم شهرستان ساری در چهار دوره مجلس شورای اسلامی، پیام تسلیتی از سوی اهالی شهیدپرور و تشکل های مردمی روستای بالاده (انجمن فرهنگی سادوا، پایگاه بسیج و شورای اسلامی) بشرح ذیل صادر شد:

 

 

 «انالله و اناالیه راجعون»

 

خبر درگذشت حضرت آیت الله سیدحسن شجاعی کیاسری که عمری را در راه خدمت به مردم به ویژه مردم محروم چهاردانگه سپری کرده اند موجب تآلم و تاثرعمیق گردید. اهالی شهیدپرور، انجمن فرهنگی سادوا، پایگاه بسیج و شورای اسلامی بالاده (دهستان چهاردانگه از بخش چهاردانگه ساری) فقدان این عالم وارسته و فاضل و مفسر قرآن کریم را که از افتخارات معنوی دیار ما بوده اند، به فرزندان، خاندان و مردم عزیز بخش چهاردانگه و شهرهای کیاسر و ساری تسلیت می‌گوییم. از خداوند بزرگ برای آن بزرگوار علوّ درجات و برای بازماندگان صبر و اجر خواستاریم. روحش شاد.

 

نقل از سایت سادوای بالاده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.