پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام تسلیت آیت الله توکل در پی رحلت موسس مدرسه علمیه المهدی (عج)

0

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام تسلیت آیت الله سید رحیم توکل درپی رحلت آیت الله محمدتقی نحوی آمده است: بار دیگر راست‌قامتی از تبار فقه و اجتهاد و وارسته‌ای از جنس تقوا و ورع، سر به تیره تراب کشید و جامعه را از فیض وجود خویش محروم ساخت.

حجت الاسلام حاج محمدتقی نحوی، عالم وارسته ای که سال‌ها در سنگر نماز جمعه، گره‌گشای مردم بود و با تأسیس مدرسه علمیه المهدی (عج) در رامسر، صدها جوان مخلص را از دریای جوشان مکتب اهل بیت علیهم السلام بهره‌مند ساخت و در تربیت طلاب و روحانیون از هیچ‌گونه تلاشی فروگذار نبود، از نخستین سال‌های آغاز نهضت خمینی کبیر رحمت الله علیه به این نهضت پیوست؛ چرا که خود خوشه‌چین مکتب فقهی بنیانگذار جمهوری اسلامی بود.

زندگی با مردم و همراهی با دغدغه‌های آنان و تلاش بی‌وقفه برای رفع مشکلات جامعه، از خصوصیات روحانیت شیعه است و فقید سعید نحوی از نمونه‌های بارز روحانیت مردمی و ساده‌زیست با زندگی طلبگی بود.

با تأثر و اندوه از ارتحال این عالم وارسته و سلیم النفس و با آرزوی غفران الهی از درگاه حضرت احدیت برای آن عالم ربانی، این ثلمه را به بیت شریف و بازماندگان آن مرحوم تعزیت عرض نموده، علو درجات آن فقید سعید و پاداش بی‌شمار الهی را برای خانواده و بستگان و ارادتمندان شأن از خداوند متعال خواستارم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.