پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پسماند معضل دیرینه سرخ رود است

0

حمزه جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر لزوم رفع و مدیریت قطعی مشکلات پسماند شهرستان را خواستار شد و ادامه داد: تراکم جمعیتی موجب عدم تأمین زمین مناسب دپوی زباله شده و این مهم نیاز به تصمیم قطعی استانی است.

جعفرزاده با اشاره به مشکلات اسفناک آب شرب در سطح شهرستان، آن را یکی از اصلی ترین مطالبات مردمی عنوان کرد و گفت: متأسفانه به دلایل گوناگون در تمام فصول سال مشکل آب شرب مکرراً موجبات نارضایتی عمومی را فراهم می‌آورد که تاکنون اقدام عاجل و قطعی برای رفع مشکلات صورت نپذیرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر سرخ رود در ادامه به خطرات ناشی از عدم تعریض مسیر سرخ رود به آمل، علیرغم بروز حوادث گوناگون که موجب خسارات جانی و مالی فراوانی به اهالی شده اشاره کرد و لزوم پیگیری ایمن سازی و چهاربانده کرده این محور شد.

جعفرزاده همچنین به عدم اتمام عملیات احداث کمربندی شمالی سرخ رود اشاره کرد و گفت: متأسفانه علیرغم پیگیری‌های مکرر اداره راه نسبت به اتمام عملیات احداث این کمربندی مبادرت نکرده و هیچ گونه همکاری با شهرداری به منظور تکمیل پروژه مذکور ندارد، چرا که درصورت هماهنگی این اداره کل، شهرداری با توجه به قرارگیری موقعیت کمربندی در طرح تفصیلی، می‌تواند نقش مؤثری در تکمیل این طرح و رفع نگرانی شهروندان را ایفا کند.

کد خبر 4916681
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.