پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پرداخت به موقع بدهی مشترکان برق چهاردانگه سبب افزایش خدمات رسانی می‌شود

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی اداره برق چهاردانگه، پرداخت به موقع بدهی مشترکان برق چهاردانگه سبب افزایش خدمات رسانی می‌شود.

 

رئیس اداره برق چهاردانگه گفت: پرداخت به موقع بدهی اهالی منطقه و واحدهای صنعتی به اداره برق بخش چهاردانگه، گام مهمی در راستای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم این منطقه است.

 

مهندس بهمن عالیشاه در جمع دهیاران بخش چهاردانگه، با اشاره به اینکه دهیاران و شورای اسلامی بخش چهاردانگه باید برای وصول مطالبات اداره برق با ما همکاری داشته باشند، ابراز داشت: اگر بتوانیم مطالبات قبوض مصرفی برق را از مشترکان دریافت کنیم می‌توانیم خدمات بیشتری به اهالی منطقه داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه توسعه خدمات اداره برق چهاردانگه بدون دریافت مطالبات ممکن نیست. افزود: در حال حاضر مطالبات اداره برق از مشترکان منطقه چهاردانگه حدود ۳۰۰ میلیون تومان است. رئیس اداره بخش چهاردانگه افزود: پرداخت به موقع بدهی اهالی منطقه و واحدهای صنعتی به اداره برق بخش چهاردانگه، گام مهمی در راستای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم این منطقه است.

 

عالیشاه بر ضرورت بروز رسانی وصول مطالبات تاکید کرد و اظهار داشت:این شرکت تمام تلاش خود را در راستای رضایت مشترکان انجام می‌دهد.

 

وی بر مدیریت بهینه مصرف برق در روستاهای منطقه اشاره کرد و گفت: مصرف برق به گونه ای باید فرهنگ سازی شود که مصرف درست از برق را به عنوان یک ارزش در جامعه گسترش داه شود.

 

عالیشاه با بیان اینکه بنده از حامیان دولت تدبیر و امید در استان مازندران هستم، گفت: نگاه دولت دکتر روحانی خدمت به مردم است.

1 نظر
  1. a.s می گوید

    آقای عالیشاه
    روز اول قول دادید که روشنائی معابر کیاسر را بطور کامل درست نمائید.
    روشنائی بلوار لاله زار کیاسر بسیار ضعیف و هنوز تغییری نکرده ؛ از حدود ۶۰ لامپ ،فقط ۵عدد روشن می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.