پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پدر شهیدان علی‌نژاد المشیری به فرزندان شهیدش پیوست/پیام تسلیت معاون رئیس‌جمهور

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حاج عباس علی نژاد المشیری پدر شهیدان والامقام حسین و محسن علی‌نژاد المشیری بدلیل کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر پاک پدر شهیدان گرانقدر علی نزاد المشیری ساعت ۱۰ صبح دوشنبه ۲۸ شهریور ماه از سید محله قائمشهر تا گلزار شهدای سید نظام‌الدین این شهرستان تشییع و سپس در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

شهید حسین علی نژاد المشیری متولد دوم خرداد ۱۳۴۴ در چهارم خرداد ماه ۱۳۶۷ در شلمچه و شهید محسن علی نژاد المشیری متولد ۱۳ مرداد ماه ۱۳۴۷ در ۲۵ دی ماه ۱۳۶۵ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی درگذشت پدر شهیدان علی نژاد المشیری را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است؛

انا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهیدان گرانقدر علی نژاد المشیری
سلامٌ علیکم
پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه های برتر استقامت و فداکاری اند.

مرحوم «حاج عباس علی نژاد المشیری» پدر شهیدان سرافراز «محسن و حسین علی نژاد المشیری» پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان ‌شاء اللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار شود.

 /۸۶۰۳۴/ع


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.