پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پاکسازی مناطق آلوده ضامن سلامت اجتماعی است

0

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مظفری عصر سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمل که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد پاکسازی مناطق آلوده را ضامن مصون سازی و سلامت اجتماعی دانست و گفت شهرستان آمل در پاکسازی و کنترل مناطق آلوده و آسیب پذیر خوب عمل کرده است.

وی در ادامه از دستگاه‌های عمل کننده درمناطق آسیب پذیر امت آباد و رضوان ۳۸ آمل تقدیر و تشکر کرد و گفت: بعضی از دستگاه‌های اجرایی و متولی به تعهدات و وظایف خود در این دو منطقه عمل نکردند که انتظار می‌رود با زمان بندی و برنامه ریزی اقدام کنند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به شهادت بیش از سه هزار و ۸۰۰ نفر از سربازان و پاسداران عزیز در راه مبارزه با مواد مخدر و سلامت و امنیت جامعه گفت: برای مبارزه با این مواد افیونی و آسیب زا همه باید عزمشان را جزم کنند و تلاش جهادی کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه اعتیاد و سو مصرف مواد مخدر اولویت اول در حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی است تأکید کرد در شهرستان آمل هم در حوزه افراد خیر و نیک اندیش و هم در حوزه سمن‌ها و تشکل‌های مردمی ظرفیت‌های گسترده‌ای وجود دارد و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و کمیته‌ها با برنامه ریزی و پیگیری می‌تواند از این ظرفیت‌ها برای مقابله با مواد مخدر استفاده بیشتری کنند.

کد خبر 4906532
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.