پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وداع با شهیدان، سه شنبه بوستان ولایت ساری/ مراسم وداع با پیکر شهدای مدافع حرم در شهرهای مازندران + جزئیات

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا، سرهنگ سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران ضمن تسلیت و تعزیت ایام رحلت رسول گرامی اسلام و نیز سالروز شهادت امام حسین مجتبی (ع) و امام رضا (ع) و با اشاره به بازگشت پیکر مطهر پنج شهید مدافع حرم کربلای خان طومان، به جزئیات مراسم شب وداع و تشییع شهدا پرداخت.

وی گفت: با توجه به جلسه استانداری مازندران در رابطه با برپایی مراسم‌های شهدا قرار شد امیدواریم مراسمی در شان و جایگاه شهدا در شهرستان ساری، بابل، قائم شهر، آمل و فریدونکنار مراسم شب وداع و تشییع شهدا برگزار شود.

مسلمی از مراسم وادع با پیکر مطهر پنج شهید مدافع حرم کربلای خان طومان عصر روز سه‌شنبه ۲۲ مهر ماه در بوستان ولایت ساری خبر داد و گفت:‌ این برنامه با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی با حضور خانواده معظم شهدا از ساعت ۱۹ برگزار می‌شود و به‌صورت زنده از شبکه مازندران پخش خواهد شد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران به برگزاری مراسم وداع با شهدای مدافع حرم کربلای خان‌طومان در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا هم اشاره و اعلام کرد: صبح روز چهارشنبه ۲۳ مهرماه مراسم وداع با این شهدای عزیز با حضور خانواده‌های معظم شهدا و خانواده‌های پاسداران برگزار می‌شود.

وی همچنین از مراسم تشییع شهدای مدافع حرم در پنج شهرستان هم خبر داد و اضافه کرد:‌ عصر چهارشنبه، پیکر پنج شهید مدافع حرم به شهرستان‌های خود منتقل می‌شود تا طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مراسم شب وداع و تشییع برگزار شود.

مسلمی اذعان داشت: به‌خاطر توصیه‌های اکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، مراسم تشییع شهدا روز پنج شنبه در پنج شهرستان به صورت مشایعت خودرویی انجام می‌شود و مردم عزیز و شهید پرور مازندران می‌توانند برای همراهی شهدا با خودرو‌های خود در این مراسم شرکت کنند.

 /۸۶۰۴۸/ج/ی


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.