پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وجود مشکلات آب شرب در شهر سرخرود اسفناک است

0

حمزه جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر به عدم مدیریت و توانایی اداره آب و فاضلاب در رفع نواقص آبرسانی به شهر سرخ رود انتقاد و وجود مشکلات آب شرب سرخ رود را اسفناک توصیف کرد و افزود: متأسفانه از سال گذشته قطعی، آلودگی و افت فشار شدید آب شرب شهری مشکلات عدیده ای را برای شهروندان به همراه داشته است.

وی ادامه داد: پس از بررسی‌های به عمل آمده، اداره آب و فاضلاب عدم امکانات و منابع را علت اصلی این موضوع عنوان کرد که شهرداری با هماهنگی مراجع ذیصلاح ادوات و ماشین آلات و منابع مختلف را بی درنگ در اختیار اداره مربوطه قرار داد.

رئیس شورای اسلامی شهر سرخ رود به ناهماهنگی در ادغام ادارات آب و فاضلاب شهری و روستایی انتقاد کرد و گفت: متأسفانه عدم هماهنگی در تقسیم وظایف پس از ادغام این دو اداره موجب سردرگمی در مراجعات و پیگیری‌ها شده و با وجود تمامی امکانات و منابع پس از گذشت مدت کوتاهی از تعمیرات با مواردی جدید در سیستم آبرسانی مواجه می‌شویم که باوجود مشخص بودن علت، شاهد عدم مسئولیت پذیری مدیران مربوطه در این حوزه هستم.

جعفرزاده با اشاره به دریافت آب بها در موعد مقرر و قطع انشعابات دارای بدهی ناچیز توسط اداره آب و فاضلاب، ادامه داد: باوجود دریافت آب بها و عوارض تحت عناوین مختلف، پیگیری و رفع مشکلات آب شرب اسفناک است و شهروندان فهیم سرخ رودی با بزرگواری و گذشت این شرایط را تحمل کردند اما قطعاً در ماه مبارک رمضان وضعیت آب شرب در شأن مردم سرخ رود نیست.

جعفرزاده ضمن اعلام آمادگی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر سرخ رود درخصوص ورود به این حوزه بمنظور رفع ایرادات و نگهداری، از مراجع ذیصلاح خواستار ورود قاطع به هرگونه قصور و کم کاری احتمالی در این زمینه شد.

کد خبر 4912519
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.