پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

واکنش نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس به انتقال آب خزر

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میاندورود، محمد دامادی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان میاندورود در فرمانداری اظهار داشت: امروز خشکسالی در کشور نداریم بلکه شاهد تغییر اقلیم هستیم که این امر نیازمند تدبیر درست است  و باید در بخش کشاورزی اصلاحات اساسی انجام دهیم.

وی در زمینه انتقال آب دریای خزر به سمنان، افزود: هزار دلیل داریم که آب دریای خزر انتقال پیدا نکند و از طرفی در بحث آب باید کارشناسانه صورت گیرد که نیاز سمنان در حوزه کشاورری و مصارف انسانی چه میزان است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر کشاورز ان در استان کشاورزی نکنند کشاورزان و مردم استان آسیب می‌بینند، تصریح کرد: به دلیل کم آبی و وقوع خشکسالی بسیاری از اراضی منطقه کشت نشده است.

وی ادامه داد: شهر شدن روستاها بدون پیوست فرهنگی اقدامی اشتباه است زیرا بسیاری از زیرساخت‌ها ابتدا باید فراهم شود همچنین  تعریض جاده گهرباران نیازمند نگاه ویژه ملی است.

دامادی بیان کرد: مسئولان گزارش و اطلاعات دقیق از شهرستان محل خدمت، حیطه‌کاری و دانش علمی منطقه داشته  باشند.ابتدا ظرفیت‌های منطقه را بشناسیم و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و بوم‌گردی در روستاها شناسایی شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی افزود: بدون صادرات نفت می‌توانیم کشور را مدیریت کنیم به شرط آنکه  همبستگی داشته و در مسیری باشیم که بتوانیم به مردم خدمت کنیم.

وی گفت: همه ما مدیون انقلاب، امام و شهدا هستیم که باید در سنگر خدمت تعارفات را کنار بگذاریم و پاسخگوی واقعی مطالبات مردمی باشیم.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.