پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

واژگوني و آتش سوزي پژو 405 در محور كياسر – ساري

در بعدازظهر امروز پنجشنبه 17 مهرماه 1393 در ساعت 19 يك دستگاه پژو 405 در محور كياسر در پيچ مازا در نزديكي عبور روستاي ديدو بر اثر سانحه واژگون شد.

3

 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري چهاردانگه ساري، بعدازظهر امروز پنجشنبه، يك دستگاه پژو  405 در محور ساري – كياسر دچار سانحه شد.

 

در بعدازظهر امروز پنجشنبه 17 مهرماه 1393 در حدود ساعت 18:30 يك دستگاه پژو 405 در محور كياسر در پيچ مازا در نزديكي عبور روستاي ديدو بر اثر سانحه واژگون شد.

 

بنا بر اين گزارش در اين سانحه خودرو پژو كه از كياسر عازم ساري بود دچار آتش سوزي شده و در زمان مخابره ي اين خبر هنوز آتش اين خودرو مهار نشده بود.

 

متاسفانه در پي اين آتش سوزي سرنشينان خودرو پژو دچار آسيب ديدگي شده و كپسول آتش نشاني هم براي مهار اين آتش در دسترس نبود.

 

در زمان مخابره ي اين خبر هنوز ماموران امداد و نجات به محل وارد نشده بودند.

3 نظرات
  1. mohsen می گوید

    با سلام
    حادثه مزبور در ساعت 19:20 به اوژانس اطلاع داده شد و در فاصله 8 دقیقه در محل حاضر شدند
    در ضمن ماشین هم دوو بود و اینکه از پنج سرنشین یک حاج خانم 75 ساله به علت استرس دچار فشار خون بالا گردید که اقدامات لازم به عمل آمد

  2. چهاردانگه نيوز می گوید

    باسلام
    تصادف 4054بود ولي شما اون عكس كوچيك سرصفحه رو ماشين سمند گذاشتين درست ميگم يا اشتباه ميكنم

  3. کاربر می گوید

    امکان ندارد در فاصله 8 دقیقه اورزانس رسیده باشد همیشه اورزانس با تاخیر حاضر میشود همین پژو پارس که هفته گذشته 2کشته بر جای گذاشت خودم شاهد صحنه بودم 45 دقیقه طول کشید تا امد وسایل اورژانس هم همیشه دچار مشکل است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.