پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هوشیاری و اقدام به هنگام سپاه قائمشهر با تحرکات جاسوسی و خرابکارانه اطلاعاتی

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا با صدور پیامی از هوشیاری و اقدام به هنگام سپاه قائمشهر با تحرکات جاسوسی و خرابکارانه اطلاعاتی خبر داد. در متن این پیام آمده است:

ساعت ۱۷ روز جمعه ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۱ یک دستگاه هلی شات ناشناس در حال تصویر برداری از ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قائمشهر بود که پاسداران این ناحیه با هوشیاری، اشراف و شناسایی به هنگام اقدام به تیراندازی هوایی به سمت آن برای مقابله با نفوذ، جاسوسی و هر گونه فعالیت‌های خرابکارانه متصور، انجام دادند.

در این پیام گفته شده است: آنچه برای همگان مبرهن است در راستای حفظ اقتدار و امنیت کشور هر گونه اقدامات تهدید آمیز علیه مکان‌های نظامی، انتظامی و امنیتی کشور مطابق با قانون اساسی کاملا ممنوع بوده و به شدت با عوامل آن برخورد خواهد شد.

 گفتنی است دشمن در یک جنگ ترکیبی تمام عیار علیه ایران اسلامی با بهره گیری از انواع فتنه‌ها و دروغ پراکنی‌ها در بستر فضای مجازی و وعده‌های دروغین و فریب قلیل جوانان ناآگاه و استفاده از تروریست‌ها و منافقین مسلح در اندیشه واهی برهم زدن نظم و امنیت مردم این سرزمین بوده که نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی کشور و نیز گروه‌های مردمی بسیج با حضور مقتدرانه و هوشیارانه خود توطئه‌های بی شمار و پیچیده‌ی آنان را خنثی و نقش بر آب کرده اند.

پایان پیام/۸۶۰۴۱/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.