پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

همایش فرماندهان پایگاه های بسیج سپاه کیاسر

جلسه ی شورای پایگاههای مقاومت سپاه کیاسر بعدازظهر روز گذشته دوشنبه 8 تیر 1394 در راستای شعار سال، به جهت همدلی و همزبانی بین فرماندهان بسیج و مسئولین بخش در روستای الندان برگزار شد.

1

 

فرمانده سپاه کیاسر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، از برگزاری همایش فرماندهان پایگاه های بسیج سپاه کیاسر خبر داد.

 

جواد کردان در این باره به خبرنگار ما گفت: جلسه ی شورای پایگاه های مقاومت سپاه کیاسر بعدازظهر روز گذشته دوشنبه 8 تیر 1394 در راستای شعار سال، به جهت همدلی و همزبانی بین فرماندهان بسیج و مسوولین بخش در روستای الندان برگزار شد.

 

کردان گفت: این جلسه روز گذشته با حضور حجت الاسلام تیموری امام جمعه چهاردانگه، امینی بخشدار و سرگرد راعی فرمانده ناحیه انتظامی چهاردانگه برگزار گردید.

 

در این جلسه حجت الاسلام تیموری، امام جمعه چهاردانگه سخنانی را در مورد فضیلت و منزلت ماه مبارک رمضان و اهمیت امر به معروف و نهی از منکر و فواید و اثرات آن در جامعه ایراد کرد.

 

سرگرد راعی، فرمانده ناحیه انتظامی چهاردانگه نیز در مورد وضعیت امنیتی منطقه توضیحاتی داد و از پایگاه های مقاوت بخش درخواست کرد تا در این راستا با مسوولان انتظامی همکاری داشته باشند.

 

امینی، بخشدار چهاردانگه هم در این جلسه به سوالات فرماندهان پایگاه های مقاومت بخش در ارتباط با مسائل مختلف پاسخ گفت.

 

جلسه با اقامه نماز مغرب و عشاء توسط حجت الاسلام تیموری و صرف افطاری پایان پذیرفت.

 

1 نظر
  1. علی‌سلیمانی‌کیاسری می گوید

    بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
    خسته نباشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.