پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هشدار منتخب مجلس یازدهم درباره ماجراجویی جدید آمریکا در خلیج فارس

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

علی کریمی فیروزجایی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس مازندران با اشاره به گرامیداشت روز تاریخی خلیج‌فارس اظهار کرد: خلیج‌فارس منطقه استراتژیک و راهبردی از نظر تامین انرژی و نظامی است که افتخار آن برای همیشه تاریخ به نام جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسید.

منتخب اصولگرای مجلس یازدهم با اشاره به بهانه جویی جدید آمریکادر منطقه خلیج فارس گفت: مدافعان هوشیار  وطن و سپاهیان ظفرمندایران اسلامی آماده پاسخگویی قاطع و بی امان به هرگونه تجاوز احتمالی دشمنان هستند.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران آغازگر هیچ جنگی در منطقه نبوده و نیست، ولی در صورت خطای احتمالی دشمنان ، خلیج فارس را به گورستان متجاوزان مبدل خواهد کرد.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با تأکید بر عزم قاطع جمهوری اسلامی ایران در حراست از امنیت پایدار منطقه  خلیج‌فارس گفت: تجربه نشان داد که حضور بیگانگان در منطقه حساس خلیج‌فارس همواره به ناامنی و التهاب آفرینی در این منطقه دامن می زند و امنیت این منطقه حیاتی صرفا باید با مشارکت و همگرایی کشورهای عضو آن تامین شود.

این منتخب مجلس یازدهم تصریح کرد: قاطعیت جمهوری اسلامی ایران در دفاع از تمامیت ارضی و استقلال کشور با تکیه بر نیروهای مسلح باایمان و با انگیزه بر همگان ثابت شد و آزمودن توان دفاعی ایران جز پشیمانی سودی برای متجاوزان در پی نخواهد داشت.

کریمی ضرورت پایبندی کشورهای منطقه خلیج فارس به پیمانهای دفاعی مشترک با جمهوری اسلامی ایران را یادآور شد و افزود: تامین امنیت و ثبات آرامش در منطقه استراتژیک خلیج فارس بیش از هر زمانی نیازمند تقویت همگرایی و مشارکت همسایگان این پهنه آبی است.

 /۸۶۰۴۸/ع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.