پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نیازمند تحول در مأموریت روابط‌عمومی‌ها هستیم/ لزوم بازتعریف مدیریت روابط عمومی متناسب با جهاد تبیین

0

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بهشهر، سید محمود حسینی‌پور عصر امروز در همایش بزرگ روابط‌عمومی‌های ادارات مازندران در عباس‌آباد بهشهر اظهار کرد: با رصد فعالیت‌های روابط‌عمومی‌ها در این مدت کوتاه متوجه شدم که با کمترین امکانات، بیشترین تلاش را داشته و حتی برخی از ضعف‌ها را هم پوشش می‌دهند.

وی افزود: در شرایطی که دشمن بحث تحریم را جزء اولویت‌های خود قرار داده است و رهبر معظم انقلاب هم جهاد تبیین را در مقابل توطئه‌های دشمنان قرار داده است؛ مهمترین و اصلی‌ترین کار روابط‌عمومی‌ها به عنوان سرداران و سربازان جبهه ارتباطات باید در مسیر جهاد تبیین رهبری باشد.

استاندار مازندران تصریح کرد: شهدای ما نقش مهم و اثرگذار در توفیقات این نظام داشتند که خود یک رسانه بودند و فلسفه روابط‌عمومی در فلسفه شهدا و سردار حاج قاسم سلیمانی که نماد شهدای دفاع مقدس و جبهه مقاومت است؛ کاملا مشخص است.

وی با بیان اینکه نیازمند تحول در مأموریت روابط‌عمومی‌ها هستیم؛ تصریح کرد: مدیریت روابط عمومی متناسب با جهاد تبیین بازتعریف شود و بدانیم که نقشی که رسانه و روابط‌عمومی در مبارزه با فساد دارد هیچ دستگاهی ندارد.

حسینی‌پور گفت: روابط‌عمومی‌های ما در شرایط فعلی نیازمند تحول در بیانیه ماموریت‌های خود هستند و مدیریت روابط عمومی باید متناسب با جهاد تبیین بازتعریف شود که متولی اصلی این جهاد تبیین روابط‌عمومی‌ها هستند.

وی بیان کرد: اولین شاخصه روابط‌عمومی‌ها صداقت است و روابط‌عمومی نباید عامل بزرگ‌نمایی یا کوچک نمایی مدیر و مجموعه خود باشد که این خطاست؛ بلکه باید در راستای وظیفه و صداقت عمل کند.

به گفته استاندار مازندران، روابط‌عمومی‌ها باید نقش اثرگذار و مهم در جامعه داشته و در این راستا با همه توان برای برون رفت از مشکلات تلاش کنند و ضمن ارتباط‌گیری مناسب بین مسؤولان و مردم برای رفع مشکلات تلاش کنند و سطح خود را با سیاست‌زدگی تنزل ندهند.

حسینی‌پور گفت: شاید یکی از دلایل مهم عقب‌ماندگی برخی از روابط‌عمومی‌ها در مسیر سنتی بودن است که باید از این سنتی بودن فاصله گرفته و روابط‌عمومی‌ها با روش‌های نوین فعالیت کنند و برخی از مدیران ما با زبان روز و نیاز امروز جامعه آشنایی ندارند و گفتمان آنان گفتمان دو دهه قبل است که مسؤولیت روابط‌عمومی‌ها در این بخش بسیار سنگین است و باید برای به روزرسانی و استفاده از روش‌های نوین تلاش کنند.

وی افزود: روابط‌عمومی‌ها باید در راستای وظایف سازمان عمل کنند و بدانند که بزرگترین نقش را در مبارزه با فساد دارند و نقشی که رسانه و روابط‌عمومی در مبارزه با فساد دارد هیچ دستگاهی ندارد.

 

 

 

استاندار مازندران گفت: ایجاد تحول منوط به داشتن اراده و باور است و باید تلاش کنیم تا همه با هم وارد کار شده و مازندران بزرگ را به جایگاه مناسبش برای این مردم بزرگ برسانیم.

 / ۸۶۰۰۲/ع


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.