پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نماز جمعه چهاردانگه به امامت حجت الاسلام تیموری – 28 شهریور ۱۳۹۳

0

 

به گزارش آهنگري كياسري، خبرنگار پايگاه خبري چهاردانگه ساري، نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته درمرکز بخش چهاردانگه بزرگ به امامت حضرت حجه الاسلام و المسلمین حاج آقا تیموری امام جمعه کیاسر برگزار گردید.

 

ایشان نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی سفارش کرده و بیان داشتند: انسان باید برای روزی که همه احساس ضرر می کنند زاد و توشه بردارد ، یوم تغابن، یکی که کارنکرده ضرر می کند کسی که کم کارکرده هم احساس ضرر و زیانکاری می کند ، در آن روز همه از همدیگر می گریزند. خطیب نماز جمعه درباره درس تقوی از محضر امام هشتم علیه السلام بیان داشتند که امام فرمود توی زندگی حرص نورزید زیرا که حرص برای یک جوانمرد عیب و ننگ و حقارت است . حرص رونق و صفا را از چهره می برد.

 

امام جمعه محترم به در پیش بودن هفته دفاع مقدس اشاره کردند و آن را به همه کسانی که به هر شکلی برای پیشبرد دفاع مقدس کمک کردند  تبریک گفتند. ایشان بیان داشتند: اگر نبود این دفاع ، معلوم نبود چه بلایی بر سر این کشور می آمد و سرنوشت انقلاب ما چه می شد اما با مقاومت و ایستادگی همه ی اقشار، کشور حفظ شد. الحمدلله این امنیتی که ما الان داریم به برکت آن دفاع هشت ساله است.

 

حاج آقا تیموری به بازگشایی مدارس در اول مهر هم اشاره کردند و بیان داشتند: اسلام دینی است علم پرور ، دانش پرور و عالم پرور. از امام صادق روایت شده است: «النّاسُ ثَلَاثَةٌ عَالِمٌ وَ مُتَعَلّمٌ وَ غُثَاءٌ» مردم سه گروهند یا عالم یا دانشجو و یا خاشاک هستند. همچنین امام صادق می فرماید ما معلم هستیم و شیعیان ما دانش آموز هستند. امام جمعه محترم نمازگزاران جمعه و خود را دانش آموز محضر امام صادق و مکتب اهل بیت دانست که حدیث می خوانیم و کسب علم می کنیم. امام علی علیه السلام فرمود علم قدرت است . الان دنیا دارد با ما می جنگد از نظر فرهنگی ، به خاطر این است که این ملت به رهبری امام خامنه ای دارد به سوی قله های علم و دانش و ترقی حرکت می کند و دشمن فهمید که این ملت را نمی شود مهار کرد .

 

خطیب نماز جمعه چهاردانگه در ادامه با اشاره به ائتلاف چند کشور به سرکردگی آمریکا علیه داعش ، به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص عدم همراهی ایران اشاره کردند که آقا فرمود: این ها با راههای مختلف آمدند پشت پرده تا ایران را با خود همراه کنند اما این ها هم دستشان آلوده است، هم قصدشان آلوده است، چون این ها آلوده هستند ما با این ها همکاری و همراهی نمی کنیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.