پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نظام رتبه بندی معلمان تنها در سخنرانی‌ها مطرح می‌شود!

0

ایسنا/مازندران نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام رتبه‌بندی معلمان ۶ سال است که تنها در سخنرانی‌ها مطرح می‌شود.

قاسم احمدی لاشکی در همایش هم‌اندیشی فرهنگیان که با حضور وزیر آموزش و پرورش در کانون شهید باهنر نوشهر برگزار شد با ابراز گلایه از اینکه نظام رتبه‌بندی معلمان ۶ سال است که تنها در سخنرانی‌ها مطرح می‌شود، اظهار کرد: براساس ماده ۶۳ برنامه توسعه ششم، باید در بودجه سنواتی رتبه‌بندی معلمان قرار گیرد و دولت نیز لایحه و مصوبه را گرفته تا اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه نظام رتبه بندی، حق نوار مرزی و جذب  نیروها باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: با توجه به بودجه محدود لااقل این طرح برای معلمان با سابقه ۲۵ سال به بالا اجرایی شود.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هرچه زودتر طرح نظام رتبه بندی معلمان به مجلس ارائه شود.

احمدی لاشکی ادامه داد: با کمک خیرین مدرسه‌ساز در سراسر استان ۲ هزار متر مربع ساختمان در کهنه‌سرا با ۳ و نیم میلیارد تومان اعتبار و مرکز اختلالات کودکان استثنایی با کمک خیری با بیش از ۲ میلیارد تومان اعتبار احداث شد.

استقلال  اداره آموزش و پرورش مرزن‌آباد از پروژه‌های مهم بود

عسگری نیکزاد مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در ادامه این همایش با بیان اینکه آموزش و پرورش مازندران با هدف تربیت نیروی انسانی ماهر، فعال و مبتکر مشغول به کار است، اظهار کرد: این سازمان رسانه و نهاد فرهنگی در امور آموزشی است که چهره به چهره با مردم در ارتباط بوده و با دانایی محوری در راستای سیاست‌های جمهوری اسلامی گام بر می‌دارد.

وی با اشاره به فراهم شدن جذب و نگهداشت نیروهای کارآمد در مازندران تصریح کرد: جایگاه آموزش وپرورش در مسائل مالی و اجرای سند تحول بنیادین که باید سه قوه با هم همکاری کنند، مظلوم واقع شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: استقلال  اداره آموزش و پرورش مرزن‌آباد با توجه به پراکندگی و شرایط جغرافیایی از پروژه‌های مهم بود و۳ پروژه در نوشهر، ۲ سالن ورزشی در کلاردشت،  ۵ مدرسه در چالوس که بخش اعظم آن  مربوط به خیرین است، به بهره‌برداری رسید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.