پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نظام اداری نیازمند مدیران جهادی و پاکدست است

0

به گزارش خبرنگار مهر، شمس الله شریعت نژاد عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رامسر با بیان اینکه سیستم اداری نیازمند مدیران دست پاک و مردمی است تا پاسخگوی خون شهدا باشند گفت: استکبار جهانی با تحریم‌های ناجوانمردانه قصد غلبه بر ملت ما را دارد اما با وحدت و همدلی پاسخ دندان شکنی به آنها خواهیم داد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دولت ۳۰ درصد بیش از سال‌های گذشته گوشت وارد کشور کرد گفت: با تلاش جمعی نسبت به جبران کمیت ملی باید اقدام شود.

شریعت نژاد به اعتبار ساخت دانشکده علوم پزشکی اشاره و تصریح کرد: برای ساخت دانشکده علوم پزشکی یک میلیارد تومان بودجه اختصاص پیدا کرد.

محمد آزاد فرماندار رامسر نیز با بیان اینکه خروج آمریکا از برجام شرایط سخت اقتصادی را برای کشور رقم زد گفت: تحریم‌ها کار مدیران، مسئولان، متولیان حوزه‌های مختلف و مردم را سخت کرد.

وی افزود: با تدبیر دولت بخشی از مسیر پرخطر را طی کردیم و برای ادامه راه مسئولان و مردم با مشارکت در بخش‌های مختلف در این جنگ تمام عیار اقتصادی به پیروزی برسند.

فرماندار رامسر با اشاره به اینکه سیل اخیر سبب خسارات سنگینی به شهر و روستاها شد تصریح کرد: در بحران سیل به همت اعضای شورای تأمین و تمامی دستگاه‌ها و نهادها با اقدامات خوب در راستای جبران خسارات با ما همراهی کردند که سبب جلوگیری از خسارات جانی شد.

محمد آزاد گفت: در سال‌های اخیر پروژه‌ها و برنامه خوبی در شهر و روستاها مورد بهره برداری قرار گرفت و اقدامات زیر بنایی خوبی در راستای تحقق پروژه‌ها در سال جدید رقم خواهد خورد.

وی افزود: مسئولان با خدمت رسانی و ایجاد امید بین مردم نسبت به انجام امورات کوشا باشند و در سال جدید متفاوت‌تر از گذشته عمل کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رامسر با بیان اینکه سرعت برخی مسئولین نامناسب بوده و مدیران با کار جمعی و تلاش شبانه روزی در شرایط خاص اقتصادی موفق عمل کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.